Kutta ut malten...

stjernekraft

Glad i forumet
her har Isabella fått både malt og laktulose.. mye på grunn av at hu har fått jern og mme.. men nå kutta jeg ut malten og vi har jo begynt med grøt men vet ikke om det har noe og si,men iallefall har hu begynt med mer normal avføring etter at jeg slutta og gi hu malt og mindre vondt i magen....  tenkte bare og dele dette med dere [:D]

Det gjorde jeg for en et par dager også, men snuppa har såååå vondt i magen fått[:(]

Blir malt igjen her i huset hvertfall [;)]

etter den hendelsen tror det var på oktober så hadde jeg ikke mye lyst og gi malt lenger... og laktulose er ikke farlig for de små så kunne jo vert noe og prøvd det...?? og jeg skal prøve og gå over til sviske mos nå så kansje vi kan slutte med laktulosen og...

ORIGINAL: stjernekraft

etter den hendelsen tror det var på oktober så hadde jeg ikke mye lyst og gi malt lenger... og laktulose er ikke farlig for de små så kunne jo vert noe og prøvd det...?? og jeg skal prøve og gå over til sviske mos nå så kansje vi kan slutte med laktulosen og...

Hva var det?

her kutta vi ut malten for 2-3 uker siden og det gikk helt fint[:)] plutselig hadde alt normalisert seg virker det som... han har ikke avføring hver dag, men jevnlig, ingen vondt i magen og den har "normal" konsistens[:D]

ei som hadde fått så mye slim at de hadde vert rett på legevakta og der hadde legen sagt at malt ikke var bra for de små og at de burde ikke bruke malt men laktulose... er jo sjeldent sånn skjer men blir jo litt skremt av sånn... ska se om jeg finner linken...så du kan lese selv..

dytta opp den der ligger link i til det som står men ser nå at dette skjedde i 2008... men uansett skremende..

Står malt og sliming på den linken ligger på innlegg 10..

Back
Topp