Kusina mi

Cicci79

Glad i forumet
fikk en liten gutt natt til idag :) Nå lengter jeg hjem til Sverige!!! Men blir ikke noen tur ditt før etter nyttår er jeg redd [:(]

Gratulerer!!! [:D]

hjem til sverige? er du svensk da altså?

ORIGINAL: Vand

Gratulerer!!! [:D]

hjem til sverige? er du svensk da altså?

Sier jeg og[8D]

Hmmm er det flere utlendinger her inne???[>:]

[:D][:D]

Jepp, er svensk [:)] Men har bodd i Norge i 12 år!

ORIGINAL: Cicci79

Jepp, er svensk [:)] Men har bodd i Norge i 12 år!

High five for utlendinger!! Det er kult å være innvandrer i norge[8D]

(om du ikke visste det så erjeg også "innvandrer"[8D])

Ja, jeg har fått med meg det. Men husker ikke hvor du kom fra?

Ja, jeg har fått med meg det. Men husker ikke hvor du kom fra?

Iceland baby! Verdens minst attraktive land for tiden[8D]

Ja, stemmer det var der du var fra. Hvor lenge har du bodd i Norge?

Ja, stemmer det var der du var fra. Hvor lenge har du bodd i Norge?

i januar blir det 6 år[:)] Halvparten av det du har vært her[8D] Men liker meg kjempe godt her -selvomjeg brukte sikkert 4 år på å slå megtil ro med andre vaner og sånt[8D] Nå lengter jeg overhodet ikke hjem lenger[:D][:D]

Ja, trives veldig godt her jeg også. Men savner jo familien! Ønsket dem bodde nærmre så man kunne treffes oftere. Søstra mi fikk en jente i april og har bare sett henne to lang helger.

Ja, trives veldig godt her jeg også. Men savner jo familien! Ønsket dem bodde nærmre så man kunne treffes oftere. Søstra mi fikk en jente i april og har bare sett henne to lang helger.

Den kjenner jeg også altså! Min søster fikk jente i mars i fjor og jeg så dem først nå i oktober[:o]. Det var ikke kult!

Så ja - jeg skulle ønske at hele familien fulgte etter sånn at man kunne stikke innom i ny og ne[:)]

Ja, hvorfor kan ikke bare familien si opp jobbene, selge husen og flytte hit lissom [:)] Hehe

Ja, hvorfor kan ikke bare familien si opp jobbene, selge husen og flytte hit lissom [:)] Hehe

SI DET!! [8|] sKjønner ikke problemet liksom![8|][8|][8|]
[8D]

Back
Topp