Kurvsystem i garderobeskapet, tips?

Jane2

Elsker forumet
Vi holder på å lage garderobeskap på en hel vegg på soverommet[:D][:D]

Der skal vi ha tre skap med kurvsystem tenkte vi. Kurver som kan trekkes ut. Må velge hva slags kurver vi skal ha, høye eller lave,  osv

Trenger litt råd/tips fra dere som har sånne kurver i skapet deres fra før[:)]

Det jeg lurer på er hva slags kurver som er mest praktisk, høyde, antall tråder i kurven/tette kurver osv.
Hva er feks best til:
-bukser
-gensere
-topper/t-skjorter
-sokker/undertøy
-evt annet

Håper dere skjønte spørsmålet mitt..[:)]

Og ikke minst, er dere fornøyd med kurvsystemet iforhold til vanlige faste hyller? Hva slags merke har dere? Foreløpig har vi sett på Norscan og Elfa.

Må ikke finne på å ha faste hyller!! Blir bare kaos. Ta flest dype kurver. I en "vanlig" kurv får du bare to tjukke gensere i høyden. Jeg sanver masse hengeplass i skapet vårt.

ORIGINAL: Mrs J.

Vi har mye trådkurver.Bruker kun Elfa.Har prøvd endel andre merker,men enten så detter de fra hverandre eller så er skuffene altfor små.
Liker bare de store skuffene til Elfa,for de små blir så veldig små igjen.

Høres bra ut, mannen min vil helst ha Elfa[:D] Vet du om dere har prøvd Norscan?

Takker for tips om å ha mest mulig dype kurver[:D] Skal ha fire skap til å henge i, og tre med kurvsystem. Tror det blir bra[:)] Gleder meg kjempemasse til det blir ferdig[:D][:D]

Anbefaler kurver med hel plate i bunnen hvis det er mulig... da ligger tøyet bedre i kurvene [;)]

ORIGINAL: Mowgli^

Anbefaler kurver med hel plate i bunnen hvis det er mulig... da ligger tøyet bedre i kurvene [;)]

Høres lurt ut[:D] Flere tips?

vi har ikea vi..er veldig fornøyd!!!!!
har et rom med ikea hyller...er knallfornøyd!!!! har kurver, hyller, buksehengere.. og henge system, belteskuff....

har hatt elfra før og var ikke fornøyd med det...de detter så fort fra hverandre, hvis det blir for tungt i skuffene...

men ikea hyllene har hele plater mellom, som skap..så da blir det med solid syns jeg da...så er skuffene i plast!..... for oss er det aldri mer elfra iallefall. Men vi har et eget rom til garderobe, og derfor ingen dører foran.. men det blir jo det samme hva man har bak liksom.

Back
Topp