Kurver til gang

Gulltopp

Gift med forumet
Jeg er på jakt etter noen fine kurver e.l. som skal henge på veggen i gangen, til Maries luer, votter o.l.. Ser for meg noe som henger rett på veggen og ikke står på en hylle. Noen som har tips om hvor jeg kan få tak i noe stilig? Vi har litt 50/60 tallsstil i gangen og håper å finne noe som passer inn!

Dytter på denne i håp om at noen kan hjelpe meg [;)]

de har noen fine hyller, me kurver på skeidar[:)] med knagger på[:)] 

Jeg har kjøpt noen svarte kurver på Sparkjøp, de hang vi rett på veggen, ble kjempestilig. Men akkurat 50 talls stil er de vel ikke, men du kan sikkert bytte ut foret inni.

Bilde/lenke? Evt en beskrivelse? Str., farge o.l....! Har ingen skeidar i nærheten, så jeg kan ikke bare stikke innom for å ta en titt!

Sånne kurver med for/stofftrekk inni som selges mange steder nå passer nok ikke så godt. Da jeg var liten hadde vi en trådhylle (i metall) som var kanskje 60-70 cm bred, og 10-15 cm dyp, med knagger under. Noe sånn hadde vært perfekt! Noen som har sett det i en butikk i det siste?

Her er bilde av veggen de skal på, til høyre for jakkene. Det er en snau meter fra hattehylla til døra. På motsatt vegg er trappe.

Back
Topp