Kurv for babyer til å sove i ...

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Noen som har erfaring med sånn kurv som babyene kan sove i om natta (helt sikkert fin å sove i om dagen også) ??

Vil ikke bare høre de som er fornøyd [;)] om det er noen som har dårlig erfaring med dem så kom med det!

kun hatt positiv erfaring med det!
Koselig og lun når barnet er nyfødt og senga blir stor.
Kjempekoselig!

vi hadde den sambo lå i når han var liten. sååå koselig:) brukte den ganske lenge på dagtid, sikkert til hu var 5mnd:)

ORIGINAL: Jarmila

kun hatt positiv erfaring med det!
Koselig og lun når barnet er nyfødt og senga blir stor.
Kjempekoselig!

sign
kjøpte den på barnas hus:) type moseskurv!

hadde en flott arvekurv...

Positivt: Veldig fin å se på, hadde hjul så jeg kunne kjøre korgen, ungen syntes det var trygt og godt å sove oppi den

Negativt: Hjulene var ikke så store og gikk kun en vei så litt tunge å kjøre, syns det var litt tungvint om natten å ta han utav og oppi korgen, måtte utav sengen for å gjøre det og det var det ikke alltid jeg gadd[8D] Veldig vanskelig å få tak i madrass

Ikke sånn masse erfaring, til Nate hadde vi det bare hos foreldrene mine og var i alle fall superfornøyd, så denne gangen har jeg fått den ned for å bruke i stua på dagtid....står i gangen og venter på at jeg får somlet meg til å sy ferdig nytt trekk....

Til Nate hadde vi den ved senga hos besteforeldrene og det var mye greiere å ta han opp og ned på natta enn med sprinkelsenga. (men nå skal vi ha senga som sengeforlenger til denne, tror det blir enda greiere med tanke på nattammingen....om ikke, tar vi nok ned korga på natta også...)

Tusen takk for masse tilbakemeldigner jenter!

Noen fler?

Noen som var om man får kjøpt nytt trekk til sidene og madrass til dem?? Eller om man da må være kreativ selv [;)] ?

ORIGINAL: lykkeligmamman

vi hadde den sambo lå i når han var liten. sååå koselig:) brukte den ganske lenge på dagtid, sikkert til hu var 5mnd:)
signerer....hadde en fra sambo var liten og som svigerfar også hadde brukt[:D]

Back
Topp