Kurs(skole)

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Noen som har erfaring med og begynne på kurs ca 2mnd etter baby er født?

Jeg har fått tilbud om dette og satt meg opp på dette kurset som er 1 gang i uken.
Pga jeg mangler eksamen og da anbefalte hun meg dette, i værste fall så kunne jeg avlyse det om det skulle bli for mye
 
Gikk 2 runder med 3 dagers kurs når lillemann var 3 og 5 mnd. Hadde med mormor/pappa som var med ham mens jeg var inne på forelesninger, også ammet vi i pausene (er lat og gidder ikke pumpe :p Pluss at vi ikke fikk til ammingen i starten, så når vi endelig hadde fått det til nektet jeg å risikere å ødelegge igjen med flaske), fungerte kjempefint!
 
Gikk 2 runder med 3 dagers kurs når lillemann var 3 og 5 mnd. Hadde med mormor/pappa som var med ham mens jeg var inne på forelesninger, også ammet vi i pausene (er lat og gidder ikke pumpe :p Pluss at vi ikke fikk til ammingen i starten, så når vi endelig hadde fått det til nektet jeg å risikere å ødelegge igjen med flaske), fungerte kjempefint!
Det med ammingen skjønner jeg godt :)
Jeg få evt ta samboer da ;)
 
Det med ammingen skjønner jeg godt :)
Jeg få evt ta samboer da ;)

Ja, her fungerte det fint! Samboer var student, så han syns det uansett var greit med en bytur og litt egentid med minien :) De koste seg med å rusle tur i timesvis i sola mens jeg satt inne :hilarious:
 
Back
Topp