Kurs: klargjør kroppen for graviditet

Noen som har prøvd dette kurset og vil si noe om det og om du føler at det funker? Synes prisen var litt stiv, så vil ikke kaste bort og penger heller
https://www.emmamartine.no/kurs

Dessverre er det her litt i samme gate som f.eks Mari å det opplegget der. I all hovedsak er det en mildere form for lavkarbo som alle sverger til med PCOS og for noen funker det.. men det gjør også metformin.. men klart, det funker alltid for noen :)

Dessverre er det her litt i samme gate som f.eks Mari å det opplegget der. I all hovedsak er det en mildere form for lavkarbo som alle sverger til med PCOS og for noen funker det.. men det gjør også metformin.. men klart, det funker alltid for noen :)
Har du prøvd det? Kurset til Emma Martine eller Mari..:)

Har du prøvd det? Kurset til Emma Martine eller Mari..:)
Mari sitt, og mye av det har noe for seg. Men det er mye snakk om vitaminer og mineraler som må bestilles fra utlandet som gjør alt veldig dyrt. Maten er OK men sånn sett på fra helsepersonell sitt ståsted samt erfaring så vil jeg si at du oppnår omtrent det samme ved smartkarbo og normale kosttilskudd :)

Mari?

Hvis du ikke har tatt det andre kurset - hvordan veit du at det er likt? :) :) :)
Jeg trodde det til Emmamartine også handlet om å finne frem til andre parameter i hverdag og livsstil som kan påvirke hormonbalanse?

Hvis du ikke har tatt det andre kurset - hvordan veit du at det er likt? :) :) :)
Jeg trodde det til Emmamartine også handlet om å finne frem til andre parameter i hverdag og livsstil som kan påvirke hormonbalanse?

Ja som også Mari gjør. Jeg sier ikke det er det samme, jeg sier det er i samme gate. All forskning viser at mange med hormoner i ubalanse, samt PCOS har god effekt av lavkarbo.. karbohydratredusert mat, ofte laget fra bunnen av, pga stor reduksjon av sukker blandet annet og all kunstig søtning som Mari skal frem til..
Kan hende jeg tar feil men det er ganske så mye penger, og svært lite informasjon å hente fra det. Da kan jeg heller anbefale Mari Krogshus. Der veit man iallefall hva man får :)

Jeg har ikke kjennskap til kurset til noen av disse. Men jeg har ikke fått inntrykk av at det utelukkende handler om lavkarbokosthold og reduksjon av sukker.

Igrunnen så anbefaler jeg trådstarter å bare sende en melding og høre litt mer hva man kan forvente :)
Også hjelper det såklart om noen her har erfaring med kurset til emmamartine da. Jeg synes kontoen er inspirerende og nyttig, men er ikke prøver så jeg kan dessverre ikke dele noen erfaring om hva det faktisk innebærer og om det er verdt prisen. Når man er langtidsprøver og har holdt på med IVF har man jo allerede forsøkt mye og sikkert også brukt litt penger i forbindelse med ivf. <3

Ja, Mari Krogshus eller hva ho heter :)
Ja hun ja. Brukte hun for 4-5 år siden og gikk ned mange cm. Har fortsatt mange oppskrifter i bruk ukentlig. Hun har jo også kursene på salg ofte til under 500 kroner, så da satser jeg nok heller på henne igjen

Back
Topp