Kupp!!

Rustad90

Glad i forumet
Kiwi solgte ut hipp matglass fra 6mnd til 5kroner!!! Var bare 9 glass igjen men vi fikk med oss både godnattgrøt med grønnsaker og middagsglass med kyllinggreier :D strålende fornøyd mams med skapet fullt av middagsglass :D
Dessuten har de smoothieposer fra ellas kitchen til 8kroner nå!!
Yay kiwi!!!

Så bra:D Alltid flott med gode tilbud:D

Kiwi solgte ut hipp matglass fra 6mnd til 5kroner!!! Var bare 9 glass igjen men vi fikk med oss både godnattgrøt med grønnsaker og middagsglass med kyllinggreier :D strålende fornøyd mams med skapet fullt av middagsglass :D
Dessuten har de smoothieposer fra ellas kitchen til 8kroner nå!!
Yay kiwi!!!
De grønne fra ellas koster 7 på rema :-p
Hehe :)

Alltid greit å spare litt peng :D:D
Her shoppa vi Ella's Kitchen poser for utprøvning i dag :) I dag ble det biffete biffgryte på menyen. Tror jeg var mer begeistret enn Asle over smaken, men fikk nå gitt ham noen munnfuller før jeg måtte kamuflere resten i den sedvanlige gulrot-og pastinakkpurèen o_O Leste selvfølgelig etterpå at den biffgryta inneholdt både løk og kålrot, så jeg var litt spent på reaksjonen :eek: Men det har nå ikke blitt no grining på disse 2 timene etter at han fikk middag, så tenker det gikk bra :D
Ble forøvrig veldig overrasket over smaken på den biffgryte-saken, for den var skikkelig god :D Har ikke vært særlig imponert over de middagsglassene vi har prøvd. :eek:o_O
Her om dagen skulle jeg teste et som her Mammas Fiskegryte eller noe i den duren, men det luktet så j***** at Asle fikk ikke lov å smake på det engang.. o_O:eek::confused: ..så det ble gulrot og potet i stedet den dagen..

Her shoppa vi Ella's Kitchen poser for utprøvning i dag :) I dag ble det biffete biffgryte på menyen. Tror jeg var mer begeistret enn Asle over smaken, men fikk nå gitt ham noen munnfuller før jeg måtte kamuflere resten i den sedvanlige gulrot-og pastinakkpurèen o_O Leste selvfølgelig etterpå at den biffgryta inneholdt både løk og kålrot, så jeg var litt spent på reaksjonen :eek: Men det har nå ikke blitt no grining på disse 2 timene etter at han fikk middag, så tenker det gikk bra :D
Ble forøvrig veldig overrasket over smaken på den biffgryte-saken, for den var skikkelig god :D Har ikke vært særlig imponert over de middagsglassene vi har prøvd. :eek:o_O
Her om dagen skulle jeg teste et som her Mammas Fiskegryte eller noe i den duren, men det luktet så j***** at Asle fikk ikke lov å smake på det engang.. o_O:eek::confused: ..så det ble gulrot og potet i stedet den dagen..

Æsj :-p
En av grunnene til at vi ikke ga glass til T og ikke kommer til p gjøre det nå. Mesteparten smaker høgg!
Men bra Ellas smakte godt da :)

Jaa men vi må kjøre en halvtime for å komme oss til rema :p

Vi prøvde også den fiskegryta. Lukter dritt, smaker dritt og ungen ble dårlig.. men glasset pasta med tomat og squash går på høykant her :rolleyes:

Jaa men vi må kjøre en halvtime for å komme oss til rema :p

Vi prøvde også den fiskegryta. Lukter dritt, smaker dritt og ungen ble dårlig.. men glasset pasta med tomat og squash går på høykant her :rolleyes:

Da jeg kjente lukta av den, satte jeg bare lokket tvert på igjen og kastet den i søpla :eek: ÆSJ!!
Kanskje jeg skal teste det pastaglasset her også da hvis jeg finner det :) Det er litt varierende hva de har inne av ting i de ulike butikkene.

Jaa det er hipp som har den hvertfall! Lukter veldig spaghettirimini! Og smaker sånn også, bare mye mildere :)

Den biffgryta har jeg kjøpt jeg også, men ikke testet den ut enda, tenkte det var kjekt å ha litt ferdiglaget i påska, da det blir vanskelig å lage selv:-) Får håpe Anette liker den, men hun er skeptisk til det som er ferdiglaget, så kan hende den blir en rynke på nesen her også:-)

Hermine har kanskje tidenes mest sensitive mage og skriker for alt mulig, men skjønner jeg er heldig med ei lita frøken som gaper som en trostunge til all slags mat! :D:p:rolleyes:
Har forsåvidt ikke testa sånne middagsglass annet enn Hipp sin gulrot og potetmos, men hun spiser all slags hjemmekok med stor appetitt:D

Back
Topp