Kuori Air Bæresele

Vimsen88

Glad i forumet
MayDay2021
Sensommerskattene 2023
Har kjøpt denne bæreselen:

https://www.jollyroom.no/babyutstyr/baereseler-baeresjal/baereseler/kuori-air-baeresele-coast-grey

Er det noen som har samme, eller som har erfaring med merket? Vi valgte å kjøpe en rimeligere sele for å se hvordan det å bære med sele funker for oss - men kjenner meg ikke helt trygg på hvordan babyen skal sitte i den, eller hvordan den skal bæres på kroppen? Mulig jeg er fryktelig lite teknisk anlagt, men jeg følte ikke jeg fikk nok ut av Instruksjonene til å bli trygg nok på den :nailbiting: Har ingen erfaring med sele eller sjal (sjal har jeg prøvd flere ganger og har et Moby Evolution, men føler ikke jeg knytter riktig..), alle tips tas imot med stor takknemlighet! :oops:
 
Bæreseler er vanskelig, fordi det varierer fra person til person hvordan de sitter på kroppen. Men norsk bæregruppe har nettside tror jeg. Der er det grupper rundt omkring, så du kan få testet andre deler eller hjelp med den selen du alt har :)
 
Bæreseler er vanskelig, fordi det varierer fra person til person hvordan de sitter på kroppen. Men norsk bæregruppe har nettside tror jeg. Der er det grupper rundt omkring, så du kan få testet andre deler eller hjelp med den selen du alt har :)
Takk for tips! Det skal jeg sjekke opp i:)
 
Back
Topp