Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeeeeiVi kjøpte et kjempe fint en på Jula i fjor. Det så veldig naturlig og fint ut og hadde led lys på i selve treet liksom, noe som er genialt sånn at man slipper å knote med de lysene som skal hentes på hvert årVar så fornøyd med dette treet og du kan jo tro jeg var lei meg og frustrert da samboeren min klarte å kaste treet etter jula. Jeg sa han skulle kaste pappen som stod i en søppelsekk i kjelleren, så tok han like så godt med seg kassen til treet også, med juletreet i
![]()
Så kjedeligJuppjupp. Han fikk høre det etterpå for å si det sånn![]()
Så kjedelig![]()
Haha, beklager, men der har man mannfolk (og forøvrig meg også til tider)Veldig kjedelig var det jo. Men han skulle jo egentlig bare være flink å kjøre til søpla med søppel og papp etter jula. Men skjønner jo ikke helt hvordan han ikke merket at den pappesken til treet var for tung til å bare være papp![]()
Haha, beklager, men der har man mannfolk (og forøvrig meg også til tider)![]()
Vi kjøpte på coop.. Ifjor? Med med lys og app til å styre lysene. Mannen er frelst. Veldig fint tre.
Vis vedlegget 281378
Pappa hadde et ekte juletre ifjor som han kjøpte, og vi måtte bort og kjenne for å faktisk se at det var ekteNoen av de dyrere på Europris ser ekte-ish ut.
Clas Ohlson og har noen fine.
Tror vi blir å gå for ett som ikke ser veldig ekte ut fra en av de to stedene. Jeg syns det er helt greit at det vises at det er fake. Man lurer jo ingen uansett.
Er lukta som egentlig er viktig for meg med juletre... har sett noen veldig gode imitasjoner selv, men de "føles" falske ut de ogPappa hadde et ekte juletre ifjor som han kjøpte, og vi måtte bort og kjenne for å faktisk se at det var ektedet var nesten litt for perfekt
![]()