Kunstig juletre

Bukett

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hei!
Er det noen som har tips til hvor vi kan kjøpe kunstig juletre til en grei sum og som ser relativt ekte ut?

Vi kjøpte et kjempe fint en på Jula i fjor. Det så veldig naturlig og fint ut og hadde led lys på i selve treet liksom, noe som er genialt sånn at man slipper å knote med de lysene som skal hentes på hvert år :D Var så fornøyd med dette treet og du kan jo tro jeg var lei meg og frustrert da samboeren min klarte å kaste treet etter jula. Jeg sa han skulle kaste pappen som stod i en søppelsekk i kjelleren, så tok han like så godt med seg kassen til treet også, med juletreet i :banghead:

Vi kjøpte et kjempe fint en på Jula i fjor. Det så veldig naturlig og fint ut og hadde led lys på i selve treet liksom, noe som er genialt sånn at man slipper å knote med de lysene som skal hentes på hvert år :D Var så fornøyd med dette treet og du kan jo tro jeg var lei meg og frustrert da samboeren min klarte å kaste treet etter jula. Jeg sa han skulle kaste pappen som stod i en søppelsekk i kjelleren, så tok han like så godt med seg kassen til treet også, med juletreet i :banghead:
Neeeei :eek:

Jeg har trålet nett og butikker for fine trær i år, og endte opp med å kjøpe fra Clas Ohlsson. 2000kr, helstøpte grener.

Veldig kjedelig var det jo. Men han skulle jo egentlig bare være flink å kjøre til søpla med søppel og papp etter jula. Men skjønner jo ikke helt hvordan han ikke merket at den pappesken til treet var for tung til å bare være papp :joyful:

Veldig kjedelig var det jo. Men han skulle jo egentlig bare være flink å kjøre til søpla med søppel og papp etter jula. Men skjønner jo ikke helt hvordan han ikke merket at den pappesken til treet var for tung til å bare være papp :joyful:
Haha, beklager, men der har man mannfolk (og forøvrig meg også til tider) :hilarious:

Vi kjøpte på coop.. Ifjor? Med med lys og app til å styre lysene. Mannen er frelst. Veldig fint tre.
20181124_150628.jpg

Vi kjøpte treet vårt på tilbud på Hageland :-) Veldig fornøyd! De hadde trær i alle prisklasser og typer. Tror de alltid selger ut fjorårets modeller med gode rabatter :-)

Mener vi kjøpte fra skeidar. Veldig fornøyd med det :D det er ikke så tykt/fullt at det ser unaturlig/uekte ut, men allikavel godt med nåler og greiner. Kjøpte det på salg fra året før, så fikk det til en veldig god pris.

Noen av de dyrere på Europris ser ekte-ish ut.
Clas Ohlson og har noen fine.

Tror vi blir å gå for ett som ikke ser veldig ekte ut fra en av de to stedene. Jeg syns det er helt greit at det vises at det er fake. Man lurer jo ingen uansett.

Plantasjen har kunstig som ser veldig ekte ut. Vi kjøpte der for en grei pris - kjempefornøyd

Noen av de dyrere på Europris ser ekte-ish ut.
Clas Ohlson og har noen fine.

Tror vi blir å gå for ett som ikke ser veldig ekte ut fra en av de to stedene. Jeg syns det er helt greit at det vises at det er fake. Man lurer jo ingen uansett.
Pappa hadde et ekte juletre ifjor som han kjøpte, og vi måtte bort og kjenne for å faktisk se at det var ekte :p det var nesten litt for perfekt :hilarious:

Pappa hadde et ekte juletre ifjor som han kjøpte, og vi måtte bort og kjenne for å faktisk se at det var ekte :p det var nesten litt for perfekt :hilarious:
Er lukta som egentlig er viktig for meg med juletre... har sett noen veldig gode imitasjoner selv, men de "føles" falske ut de og :D

Burde vel kanskje sagt at i den prisklassen vi skal kjøpe i, så ser de ikke ekte ut ;) tipper halvveis at ungen blir å herpe treet enten i år eller til neste år uansett :P

Back
Topp