Kunstig juletre

Superchips

Glad i forumet
Noen som vet hvor de har kunstige juletrær som faktisk ser bra ut? Synes det er så mye ræl ute og går... Forventer ikke at de skal se ekte ut, men ikke totalt plastikk liksom Anyone?

Plantasjen har flere å velge i....

Staples. Kjempe fine, og ser veldig ekte ut. De er kanskje litt dyre da, men er verdt det :)

Kjøper ikke nytt plast-tre hvert år liksom, så er greit å legge litt mer enn 200kr. på nille i det

Vi kjøpte i fjor, å etter å ha nøye inspisert alle butikkene i hele byen sitt utvalg hvor prisen lå fra 1500-6000 endte vi faktisk opp med ett til 399 fra eupopris!! KJEMPEFINT var det, høyt, tett og fint og ser slett ikke verst ut.. Du får du de med støpte nåler og greier som ser prikk likt ut et ekte tre til og med med lupe, men da er jo prisen deretter.. ;P

Vipsis skrev:
Vi kjøpte i fjor, å etter å ha nøye inspisert alle butikkene i hele byen sitt utvalg hvor prisen lå fra 1500-6000 endte vi faktisk opp med ett til 399 fra eupopris!! KJEMPEFINT var det, høyt, tett og fint og ser slett ikke verst ut.. Du får du de med støpte nåler og greier som ser prikk likt ut et ekte tre til og med med lupe, men da er jo prisen deretter.. ;P

lurer på om det er det samme som vi hadde i fjor, det var kjempefint selv om det var et billig, kunstig tre:) til og med jeg likte det som egentlig nekter å ha kunstig tre hehe

Vi har det fra Europris og er kjempe fornøyd :) Synes det ser mer ekte ut enn mange av de andre som koster en halv formue :)

Vi har et fra Bohus, som vi er fornøyde med .

Se litt i blomsterbutikkene, de er dyre, men du får det du betaler for.. 

Hatt mitt i noen år nå, og like fint. Mener jeg betalte 400,- for det. Tror det var på europris jeg kjøpte det.

Back
Topp