kunnskap hos ansatte?

En tråd i 'Nettmøte med Nav 18.04 kl.21-22' startet av Dollface, 18 Apr 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Dollface Forumet er livet VIP

    Hvorfor er det sånn at om man stiller det samme spørsmålet til tre ulike personer ansatt i skranken på nav, så får man tre ulike svar?
    I tillegg er det jeg som "kunde" som straffes om jeg velger å høre på et av disse svarene og det viser seg at det er feil.
    Man skal ha litt over gjennomsnittet kunnskap om lover og regler om man skal kunne klare å forstå halvparten av regelverket dere (og vi) må forholde seg til - og når de ansatte hos dere ikke en gang kan det, så lurer jeg på hvordan dere kan forvente at vi da skal?

     
  2. NAV* Blir kjent med forumet

    Hei!

     

    Leit å høre at du har fått forskjellige svar på samme spørsmål, og vi beklager at det har gjort det vanskelig for deg å finne frem i regelverket. Du må gjerne sende oss en tilbakemelding på dette, det setter vi stor pris på.

     

    Klage, ris og ros

     

    Ønsker deg en fin kveld videre.

     

Del denne siden