kunnskap hos ansatte?

Dollface

Forumet er livet
VIP
Hvorfor er det sånn at om man stiller det samme spørsmålet til tre ulike personer ansatt i skranken på nav, så får man tre ulike svar?
I tillegg er det jeg som "kunde" som straffes om jeg velger å høre på et av disse svarene og det viser seg at det er feil.
Man skal ha litt over gjennomsnittet kunnskap om lover og regler om man skal kunne klare å forstå halvparten av regelverket dere (og vi) må forholde seg til - og når de ansatte hos dere ikke en gang kan det, så lurer jeg på hvordan dere kan forvente at vi da skal?

 

Hei!

 

Leit å høre at du har fått forskjellige svar på samme spørsmål, og vi beklager at det har gjort det vanskelig for deg å finne frem i regelverket. Du må gjerne sende oss en tilbakemelding på dette, det setter vi stor pris på.

 

Klage, ris og ros

 

Ønsker deg en fin kveld videre.

 
Back
Topp