Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Både fordi jeg liker å bo alene og fordi det er litt skummelt å bo så tett på andre barn med barn mtp at man lever som en familie som egentlig ikke er familie og en eller annen gang mest sannsynlig flytter fra hverandre igjen.
Eksen min flyttet sammen med ei han kjente i samme situasjon
Det fungerte veldig bra. De hjalp hverandre med barnepass, henting, utgifter osv og ungene koste seg
Ser fordelen i det du skriver med tanke på økonomien, men det hadde nok ikke vært noe for meg. Skulle jeg og sambo gått ifra hverandre, ville jeg heller ha bodd alene med barna.
Jeg tenkte litt på tanken når jeg var alene men kom frem til at det hadde jeg ikke klart..
Da skulle jeg kjent personen kjempegodt fra før og vært helt komfortabel rundt de.. Jeg er glad i å ha egen plass og ro. Så hadde nok ikke fungert med mindre det var hus med to leiligheter, hvor vi er nær og deler på ting men har eget område.
Ja, det kunne eg godt tenkt meg. Eg budde aleine med ungane ca 1,5 år og skulle veldig gjerne hatt ein annan voksen med barn der.
Eg kunne for då vidt godt tenkt meg å ha den gammeldagse storfamilien rundt meg, gjerne på ein stor eigedom med noko separat plass og noko felles. Elskar å ha folk rundt meg!