Kunne tenkt meg å få gang i dag...

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ja for tenk d hadde vært greit. ... Skal til jordmor i dag, , håper på at hu kan tøye litt slik vi får gang...

Evnt tar meg på alvor når d gjelder stor baby og at storesøster "satt fast" på veien at jeg ikke vil gå 11 dager over... Føler ikke for å ruge den babyen max størrelse liksom...... :confused:

venter en prins 6juli

Tipper hun tøyer og bøyer om det er klart for det:) lykke til:)

------------------------
Termin 21.07.2013
Therese 05.04.2009

Ser du hadde termin på lørdag, så kan jo også hende at jordmor selv tar opp tanker rundt overtid med deg! Blir det en stor baby?

Lykke til på timen idag! :)

Ser du hadde termin på lørdag, så kan jo også hende at jordmor selv tar opp tanker rundt overtid med deg! Blir det en stor baby?

Lykke til på timen idag! :)

I uke 30 var han 12% over gjennomsnittet. Ikke umulig å få ut d for alt i verden.. Men siden storesøster var veldig liten (3300gr) å satt fast litt på slutten av fødselen er jeg ikke så lysten på å få en baby på over 4000gr da jeg er bekymret for fødselsskader på både meg og han... Håper på tøying i dag å baby iløpet av kvelden. ...

Hehehehe:):):):)

venter en prins 6juli

Håper du får det slik du ønsker :-)
Jeg fødte 14 dager på overtid sist og jenta var 4180gram, men det gikk heldig vis bra med både meg og hun. Nå er jeg 10 dager over og krysser fingrene for at det går bra denne gangen å :-p

4cm åpning og helt modent så nå må jeg bare vente på rier som er litt vesentlig for at denne karen vil ut... Men veldig godt å ikke vite at d er helt stengt inni der;)

venter en prins 6juli

Back
Topp