Kunne ikke vært bedre planlagt..

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Dette barnet(som mine to forrige) er ikke planlagt, og passa dårlig med tanke på studier og jobb-situasjon. Er ferdig til jul og skulle begynne å jobbe da, men nei :p idag fikk jeg eksamensplanen som jeg har vært spendt på , har jo termin 1.des, midt i eksamensstria! Og jammen meg kunne det ikke blitt mer perfekt. Eksamen 19 + 21.nov og 13.des! Her blir jeg satt igang senest 1 uke på overtid så skal klare en eksamen en uke etterpå i worst case scenario! Planen er å lese alt på forhånd, gidder ikke stresse etter fødsel :) er så letta nå :) :D kunne ikke passe bedre liksom !!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Wow spenstig!!:) masse lykke til :)

<3 venter en vinterbebi <3

Så bra at det klaffer da ;-) du e tøff som har skole så tett oppi ;-) flink e du!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe nei alt går. Tok 3 eksamener med nr2 også og det gikk helt fint :) krever bare litt mer struktur i lesingen fra starten av ;) men takk for lykkeønskninger :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Du er tøff. Så bra at det ble som du ønsket, så får vi bare håpe at ammetåka kommer litt seinere... ;)

Du er veldig tøff som gjør det :D og utrolig flink som har fått det til før :)

Lykke til! Håper det går strålende!:D jeg hadde termin i desember, eksamner i november og tenkte wehey da rekker jeg bli ferdif føre. Fikk ungen 12. Nov. Eksamen 13. 14. Og 18. Gikk dårlig det:p

Ej også får midt i eksamens tida til jul. Første e 24.11 og den skal ej klare fint. He innlevering 2.12 og muntlig 15.12. Termin 18.12, og he fødd før tida me begge ungane so satsa på ej he mannen på gangen med junior når ej skal ha eksamen ;-)

mor til to gull, 05 og 12

Jeg har også eksamen da. Har termin 1 des og de to første eksamenene er 15 og 19 des (tror jeg) og den siste er 3 januar.. håper å lese mye fra starten og heller bare ta konteeksamen om det ikke blir mulig. Hvor lenge permisjon tar du? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp