Kunne ikke dy meg...

Så herlig! Tårer ikke kjøpe noe som helst enda hehe.. er så redd jeg plutselig sitter med babyklær og ingen baby hehe.. er litt overnervøs og enstelig nå kanskje men :D... blir gøy å kunne begynne å handle :)
Samne problemet her, veldig engstelig! Men håper jo alt går fint! Har kjempe lyst å handle men får vente til jeg er helt klar for det:)

Hehe, så fine klær! Jeg tør ikke handle noe som helst,redd jeg jinxer hele greia :P Vet det ikke er sånn det fungerer, men tror ikke jeg blir å handle inn noe som helst før ordinær UL. Har jo masse gutteklær og stæsj fra før, så er ikke sikkert vi trenger så mye heller ;) Men en del nye klær, tepper og sengetøy o.l blir det jo likevel, uansett kjønn ;)

har vært innom både kappahl hvor de har kjempe søte klær "newbie" som er såå fine ,det bare klør i fingra og innom name it hvor de hadde utrolig søte jente klær i grønnt!jeg elsker grønnt og alle jente klær er nestren bare rosa og lilla:-P dumt å kjøpe før man vet kjønn men de er jo helt unike da(overbevise seg selv) om det blir gutt så er det mange fremtidige barn til vennepar som kan få de i gave:)

Logget meg "tilfeldigvis" inne på hm sin å nettsider... "Vil ikke, skal ikke, må ikke"

Back
Topp