Kunne ikke dette blitt fint? Bilder av stua mi.

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg har to store åpninger inn fra kjøkkenet og gangen. Jeg tror vi kunne fått det varmere og ikke minst  mindre ekko om vi tettet de til å satt inn dører i steden for. Nå tenker jeg ikke vanlige dører altså, men store dobbledører. Hva tror dere?

Slik ser der ut.

Slike dører som disse f.eks. (selvfølgelig pusse de ned å gjøre de fine.)Pardør, 140x220Selges 1500,-

Tror ikke dere det kunne blitt fint? Nå er jeg alt for mye hjemme, for jeg gjør om hjemmet hundre ganger om dagen inne i hode mitt. Min kjære blir sprø

I alle fall mot gangen. Mot kjøkkenet ble jeg litt i tvil om. Tenker at det kanskje blir "trangt" der da...?

Sjakkruta skrev:
I alle fall mot gangen. Mot kjøkkenet ble jeg litt i tvil om. Tenker at det kanskje blir "trangt" der da...?

Enig! ville gjort det ut mot gangen, men ikke mot kjøkkenet.

Ja inn til gangen. Kjempefint med sånne dobbeldører synes jeg:)

Ville kanskje tatt mot gangen, ja, men ikke sånne dører til kjøkkenet. De må åpnes i motsetning til å skyves, og da vil de ta opp ganske mye plass. Men til gangen ville jeg nok gjort det, for da kunne man "lukke" den litt ute.

*yummymummy* skrev:

Sjakkruta skrev:

Ja!

Jeg har tenkt på dette med at det kan bli litt trangt inn mot kjøkkene, men jeg er litt lei av mat os, og ikke minst litt rot. 
Bilde er tatt i fra sofaen jeg ser jo rett inn der. Da må jeg rydde. Det er ett ganske stort kjøkken. Men ja er redd det kan bli litt trangt også. Det er så vannskelig å se for seg.

Tøsa skrev:
Ja inn til gangen. Kjempefint med sånne dobbeldører synes jeg:)

Jeg elsker det. Ville helst bodd i enn sveiserville med mange slike dobble dører

*yummymummy* skrev:

Sjakkruta skrev:

Enig! Er det forresten en katt jeg ser på kjøkkenbenken?? :-p

Tror ikke jeg ville laget dører mot kjøkkenet, men mot gangen hadde det vært kjempefint. Liker godt sånne dører med masse vinduer :)

Miss Claymore! skrev:

*yummymummy* skrev:

Sjakkruta skrev:

Enig! Er det forresten en katt jeg ser på kjøkkenbenken?? :-p

Jepp, det er mitt staeste husdyr, så han går opp like forst som jeg slipper han ned. Så dette er hans plass:) Men han holder seg heldigvis bare til øya:)

Ville definitivt hatt det mot gangen, men om jeg skulle hatt dører til kjøkkenet ville jeg valgt skyvedører i hvitt..
Tenker på noe i denne stilen

enig med de andre.Ut mot gangen,men ikke kjøkkenet. men hadde det gått med noe skyvedører inn mot kjøkkenet da? så slipper man at de tar plass i åpen posisjo,men samtidig kunne stenge av når man har besøk ol?

Jeg synst det er veldig fint med dobbelt dør! Har det selv i stua mi, inn til kjøkkenet, og inn til gangen!

Veldig fornøgd, og glad for ar jeg ikke tok skyvedører!:P Men det er jo mer smak og behag! Men ja, tror det hadde blitt VELDIG fint, og ikke ha det så opent som du har det nå!

Ja, kanskje skyvedører hadde vært bedre der? Men vet ikke helt om jeg liker skuvedører jeg får egentlig ikke bestemt meg.
Men klart det tar jo ikke plass overhode da.Samtidig som man får "skjult" litt.

Jeg tror det hadde blitt fint mot kjøkkenet og jeg da! Men det er fordi jeg generelt er lei disse åpne kjøkkenløsningene som har lett for å være i nye hus. Steker du fisk eller bacon samtidig som du tørker klær på stua stinker det av alt...  Smak og behag. 

Sjakkruta skrev:

enig i denne
vi fjernet veggen fra kjøkkene inn mot stua siden vi følte det ble så trangt på kjøkkene,vi fikk mye mer romfølese når vi gjorde det

*yummymummy* skrev:

Sjakkruta skrev:

ENIG!

dører ved gangen. Ikke ved kjøkken.

hadde blitt veldig fint tror jeg:) vi har det noe ala samme å har tetta til gangen, å det ble bra:) mindre ekko og mer varme

Back
Topp