Kunne egentlig tenkt meg...

*Mama*

Gift med forumet
å gå gravid i 3måneder ekstra framfor å ha en sånn liten knøtt på 1dag til 2-3måneder jeg.. [:D] Var jo koselig men de er jo så liten og skjøre, ikke får man kontakt med de helt i begynnelsen, ikke vet man hvorfor de gråter og man slipper alle de mage, rape, prompe og bæsje problemene..

Haha.. mener altså det at det var kjempe koselig og flott, men skummelt fordi babyen er jo så liten og man er så redd for de. Jeg var i hvertfall veldig redd, sjekket pusten i et sett, var bekymret når det ikke kom avføring, ble stresset vis hun gråt og hun var mett liksom.

ORIGINAL: Star¤

what?? [&:]
er den mest dyrbare tiden syns eg!
alt er så ferskt og herlig!

Da kan du overta mine resterende 6-10 uker, så tar jeg babyen din når den blir født.. Deal? Hæhæ? Kan sende over med engang!

ORIGINAL: lindaen

Da kan du overta mine resterende 6-10 uker, så tar jeg babyen din når den blir født.. Deal? Hæhæ? Kan sende over med engang!

pokkern du va før mæ[8D]

ORIGINAL: snikende ullteppe

ORIGINAL: lindaen

pokkern du va før mæ[8D]

Med engang jeg så deg i denne tråden, tenkte jeg å springe inn å skrive JEG KOM FØRST! Men du hadde jo vært snill å sett det selv[8D] Men vi kan dele? [:D]

ORIGINAL: *Mama*

å gå gravid i 3måneder ekstra framfor å ha en sånn liten knøtt på 1dag til 2-3måneder jeg.. [:D] Var jo koselig men de er jo så liten og skjøre, ikke får man kontakt med de helt i begynnelsen, ikke vet man hvorfor de gråter og man slipper alle de mage, rape, prompe og bæsje problemene..

skjønner deg godt jeg! Var veldig usikker selv, lillegutt sov lite og gråt veldig mye, og man vet liksom ikke hvorfor når de er så små. Neste gang blir det nok bedre da, man vet litt mer[:)]

Back
Topp