Kunne du tenkt deg vannfødsel?

M

Moderator Marte

Guest
Kunen du ha tenkt deg å føde i vann? :)
Eller foretrekker du å føde "på land"?
 
Har tenkt tanken. Tror det hadde vært en grei opplevelse både for meg og minien ☺️ sist fødsel orket jeg ikke ligge så lenge i badekaret dessverre. Måtte opp når riene tiltok
 
Denne gangen kunne jeg tenkt meg å prøvd, men siden jeg hadde akutt keisersnitt sist så er det utelukket desverre.
 
Nei. Jeg vil gjerne prøve badekar som smertelindring, men ønsker ikke å føde i vann.
 
jeg ville hatt vann, men tror ikke det er mulig nå med sv.skaps diabetesen :(
 
Tanken på vannfødsel er fristende, men jeg vet neimen ikke om jeg hadde klart det. Forrige gang var det setefødsel, så da var det uaktuelt, men jeg klarte ingenting annet enn å ligge på rygg i senga under riene, så jeg vet ikke om jeg hadde taklet badekaret uansett :rolleyes:
 
Har lyst til å prøve vann som smertelindring ihvertfall, og da er det kanskje mulig å bare bli liggende dersom det føles riktig?
 
Helt klart! Om alt går som jeg håper blir jenta mi født i badekar
 
Jeg er åpen for det meste, og hvis det først blir brukt som smertelindring, så kan jeg se for meg en vannfødsel også [emoji5]
 
Nei. Låg hjemme i badekaret med rier før vi reiste til sykehuset. Var søren meg redd for å drukne i riene. Blir tørt og trygt i en seng.
 
Prøvde å gå i badekaret sist, men HATET det [emoji14] Det var før de fikk med seg at det ble styrtfødsel, så smertene var helt sinnsyke.. Skal derimot prøve igjen denne gangen, jeg bor så og si i badekaret nå [emoji28]
 
Har kjempelyst på vannfødsel og håper det går ann!
har begynt å tenke på fødebrev og slikt, men har også blitt anbefalt å være åpen for alt, for om man har veldig bastante meninger om fødselen så kan man risikere stor skuffelse :)
Så håper det går, men er ikke krise om ikke så lenge jeg kan ha litt vannlindring her og der O:)
 
Ja! Dét hadde vært noe! Ville det med første, men ble satt i gang, og da var det utelukket.

Men er badekar helt utelukket om man blir igangsatt med ballong/tablett i skjeden dersom ting begynner å skje naturlig?
 
Back
Topp