Kunne du tenkt deg og forandre kroppen

Hønepønemamma

Forumet er livet
med plastisk operasjon,som eks pupper.lår,hake osv??

Syns ikke så mye om det jeg men syns det er greit for de som har vært
utsatt for ulykker eller har medfødte misdannelser.
Det har tatt litt av og jeg tenker på hva slags signaler vi sender til våre
barn og etterkommer igjen,ikke rart at spiseforstr og at de små ikke er
fornøyde med hvordan de ser ut når de ser på foreldrene osv som "pynter" seg opp.
Har selv venner som har fikset puppene og jeg syns det er dumt men det er
jo sselvfølgelig opp til de hva de vil gjøre og jeg ser jo ikke ned på dem
for det men jeg ville nok ikke ha gjort det selv.

Jeg kunne godt tenkte meg å fiksa litt på puppene, men ikke få større.. bare heise de litt opp.. hehe.. synes jeg er litt vel for ung til å ha hengepupper.. :(

Å så hadde det ikke vært feil å fått fjernet litt fett på kroppen.. men kommer nok aldri til å gjøre noe..
Alt for dyrt..

Hehe

Er stort sett fornøyd med kroppen min, men skulle det være en ting, så ville det vært fettsuging av magen. Bare fordi den er litt stor og ser ut som gravidmage til tider[8D] Men er så fjernt uansett...

Har generelt ikke noe imot plastiske operasjoner når det kommer til folk som VIRKELIG trenger det, sånne som har vært utfor ulykker o.l Men at fullt normalt pene mennesker gjør det...det irriterer meg litt[;)]

eneste jeg kunne tenkt meg og retta opp er magen min... er litt merker etter at to babiser har bodd der.. blir sikkert ikke mindre etter tredjemann heller...[;)]

Jeg har jo fikset på puppene nå i høst så det sier seg vel selv hva jeg mener om det [;)]

Men ser ikke ut som Dolly da [;)][:D]

Jaaaa!!!! Hadde jeg fått muligheten, så hadde jeg tatt fettsuging av magen og fått strammet den litt opp. Har fått sånt fint "forkle" som legen min kaller det. Litt hengemage[:@][:@][:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(][:(][:(][:(]
Sliter så utrolig mye pga det. Må ha gensre som går nedforbi magen. Så vanskelig å finne klær

Også kunne jeg tenkt meg å få litt mindre pupper. Men det ordner seg sikkert når jeg får slanket meg litt. Men da kunne jeg tenkt meg å løfte de litt

Back
Topp