M
Moderator Kristin
Guest
Eller er det helt uaktuelt for deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heeelt uaktuelt. Jeg får ikke føde på den lokale fødestuen engang pga fare for høyt blodtap ved fødsel, nermeste sykehus er to timer og det nekter jeg å føde på, så mitt sykehus er seks timers kjøring om veien er feilfri, noe som er VELDIG lite sannsynlig i okt/nov.
Ikke hadde jeg syntes det føltes trygt om det ikke var fare for blodtap heller.
Blir skrevet inn på pasienthotellet to uker før termin. Skjer det noe før det blir det ambulansefly dersom det er akutt.Hva gjør du da? Flytter nære sykehuset en viss tid før fødsel? Bare nysgjerrig
Helt uaktueltEller er det helt uaktuelt for deg?
Litt bråk må dem da tåle. Bare å passe på at du ikke føder på søndag, og at det skjer mellom kl 08.00 og 23.00Nope! Vil ha fagpersonell og utstyr i nærheten i tilfelle noe skjer. Dessuten bor vi i leilighet i et veldig lytt bygg, så alle hadde hørt meg
Litt bråk må dem da tåle. Bare å passe på at du ikke føder på søndag, og at det skjer mellom kl 08.00 og 23.00
Jaja, men du har jo 14 timer å ta av. Burde da går fin fint det velMå faktisk skje innen 22.00 for det er da ordensreglene her sier det skal være tyst Og noen i oppgangen her er forferdelig nøye på det!