Kunne du tenkt deg å føde hjemme?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Du trenger ikke å pakke bagen og dra til sykehuset når fødselen er i gang. Du kan også velge å bli hjemme og ha en planlagt hjemmefødsel. Vi har snakket med Inger som fødte hjemme om hennes opplevelse.

Les mer her!

Hadde jeg fått lov så er det mulig jeg ville prøvd nå på tredje gang, men pga dødfødsel sist så skal de sette igang denne fødselen og da er jeg nok tryggest på sykehuset

Oi....nei, der pyser jeg ut altså!
Så et program der en dame fødte hjemme....venner og familie kom og gikk i et døgn eller noe slik. Til og med datteren på rundt 3 år satt og så på. :eek: Endte opp med at hun fødte i basseng (inne) mens mannen stod i bassenget sammen med henne og holdt. Samboer skal kun holde hånden her hos meg altså.....!!

Nei, tror nok jeg ønsker tryggheten med å være på sykehuset etter en ganske dramatisk fødsel med mitt eldste barn ;)

Nei. Har 1,5t til sykehuset og føder på sykehuset om jeg får velge.. mest fordi jeg føler meg trygg med et voldsomt hjelpeapparat i umiddelbar nærhet om noe skulle gå galt oog jeg vil ha lystgass :)

Haha, jeg bor et sted det er lytt med naboer vegg i vegg. Tror ikke jeg vil utsette de for det :p var ikke akkurat lydløs under forrige fødsel ;)

Back
Topp