Kunne du tenkt deg å føde alene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Nei absolutt ikke. Tror ikke jeg har fått lov heller av sambo;)

Jeg kunne aldri tenke meg å føde alene! Må jo nesten ha sambo der for å støtte og passe på meg :) Og tenk så kjipt for han å gå glipp av fødselen til sin egen unge..

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Nei... Jeg vil ha sambo der, det er jordmødrene jeg ikke helt vet om jeg vil ha der

Hadde ikke vært så stor forskjell. Sambo fikk ikke lov til å gjøre noenting forrige gang, bare hente vann. Så så lenge jeg har noen til å fylle opp vannflaska mi hadde det nok gått fint alene :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Når jeg tenker på det nå, så hadde det vel gått greit :) Men det er vel viktig at pappaene er med også, for opplevelsen sin del :) Også dette med å ha noen å dele minnene med, som nevnt ovenfor :) :D

Er jo det at man ikke har noen å dele minnene med som gjør d hele sårt for meg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hadde nok klart det alene, men jeg ønsker jo å dele minnene med mannen min :-) Hadde jeg ikke kunnet ha med han, ville jeg hatt med noen andre jeg kunne dele det med.

Det har ikke jeg kunne tenkt meg!
Jeg føler det kan være greit og ha med en som man er trygg på og stoler på... Både på godt og vondt og om det skulle skje noe liksom... er min mening da :)

Alle klarer jo å føde alene. Men om man vil eller ikke er jo en annen sak:-) ungen skal jo ut uansett på ett vis

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp