Kunne du tenke deg å jobbe på nav?

Oceania

Elsker forumet
Jeg er på jobbjakt og begynner å stresse litt.. så en ledig stilling i nav som jeg synes virker spennende.. så kommer tankene, vil jeg jobbe der? "alle" hater jo nav, har vært temmelig irritert på de selv.. men er navansatte egentlig så ille da? :confused005

Jeg missliker nav sterkt, men stort sett bare lokalkontoret her :)
Har ei svigerinne som jobber i nav, og jeg liker jo henne ;)

Er jo greit å prøve det ut ;)
Vet om fantastiske nav kontor og helt elendige!! Og på et de verste jeg vet om så flykter de flinke folkene så fort de kan pga arbeidsmiljø.

Om jobben høres spennendes ut ville jeg absolutt søkt ;)

Jeg hadde ikke tatt en jobb i nav lokalt, frivillig iallfall.
For meg er arbeidsmiljø viktig, og kan ikke se for meg at jeg vil trives blant tilsynelatende hjernedøde amøber..

Jeg hadde ikke tatt en jobb i nav lokalt, frivillig iallfall.
For meg er arbeidsmiljø viktig, og kan ikke se for meg at jeg vil trives blant tilsynelatende hjernedøde amøber..
Det er ikke nav i min kommune, og jeg vet heller ikke noe om det kontoret.. men jeg har ikke lyst å jobbe med hjernedøde amøber.. hvis ikke lønna er bra da :D

Nei, jeg tror jeg skal søke.. og bestemme meg senere.. viktigste er å ha jobb, så jeg slipper dra til nav :laughing002

Det er ikke nav i min kommune, og jeg vet heller ikke noe om det kontoret.. men jeg har ikke lyst å jobbe med hjernedøde amøber.. hvis ikke lønna er bra da :D

Nei, jeg tror jeg skal søke.. og bestemme meg senere.. viktigste er å ha jobb, så jeg slipper dra til nav :laughing002

Det kan jo være en spennende utfordring da!
Og selvfølgelig, det er jo bedre å jobbe på nav enn å måtte være avhengig av stønader fra nav :)

jeg hadde søkt, hadde ikke hatt noe imot det :-) er jo ikke slik at absolutt alle som jobber hos nav er helt håpløse mennesker, jeg har noen negative erfaringer, men har også positive erfaringer hvor jeg har vært borti helt fantastiske mennesker ansatt i nav :-)

Alle jobber er vel positive og negative uansett hvor man jobber. Jeg hadde glatt søkt på jobb i NAV, for heller det enn å gå hjemme.

Ja, faktisk så kunne jeg det:) Hadde det ikke vært for at jeg allerede har en jobb jeg liker, kunne jeg fint søkt der:)

Jeg tror ikke man skal dømme de som jobber på nav.

Jeg tror de for oss normale folk kan virke som dumme amøber fordi de må følge et regelverk. Jeg tror ingen bevisst prøver å behandle oss som 'dritt'.

Jeg har bare postitiv erfaring med nav her.

Synes du jobben.virker spennende så søker du;)

Bedre å være ansatt i Nav enn avhengig av Nav. Tror helt og holdent at mange av dem som jobber i den etaten gjør så godt de kan, men det er mange brukere og desto flere skjemaer å behandle, i tillegg til et rotete og komplisert regelverk. Så om du blir der lenge vil nå tiden vise :) men ville absolutt søkt og prøvd jobben hvis anledningen skulle by seg :)

Hvorfor ikke prøve:-)

Jeg vet ikke om jeg kunne tenkt meg en sånn type jobb,vet ikke om det er helt meg,men om du vil synes jeg du skal gjøre det :)

Har søkt jobb i nav flere ganger,men det er MANGE som søker de jobbene og jeg har ikke relevant utdanning da..

Men det er jo en godt betalt jobb så jeg ville uten tvil jobba i nav :)

Ja, hvorfor ikke. JEg lar ikke kjeft gå innpå meg på jobb, jeg har jobbet i ett av Norges mest utskjelte firma på fakturasupport, såeh... Tja, det går greit. Jeg jobber nå på sentralbord på NAV og det er ikke så ille. Man må bare lære å ikke være sensitiv, og ikke la seg vippe av pinnen så lett.

Kunne helt sikkert det. I min jobb får jeg kjeft hver dag. Det hadde vært forfriskende og jobbe ååh Nav og ikke være en av amøbene vil jeg tru :)

Det er jo som regel systemet og tregheten jeg ikke liker med nav,de ansatte er sim regel greie de:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp