Kunne du reist

Hadde kanskje klart et par dager. Men ville helst hatt med mannen eller en venninne eller noe :-) og reiser helst med både mann og barn egentlig :-)

Jeg drømmer om en uke alene på hytta, helt i fred på fjellet er jo bare fantastisk :D

Nei ikke i det hele tatt. Jeg kan ikke gå på kafé alene engang

Gjorde det for noen år siden. Det var barnefaren sin uke, så jeg bestilte hopp på tur til Kreta og var ei uke alene :D helt fantastisk og uten tvil en av de bedre feriene jeg har vært på. Syns det er utrolig kjekt og reise på tur med barna mine og ville ikke gjort det nå, men da var det bare deilig :)

Ikke heeeeelt alene i en uke f.eks.
Men kunne lett tatt en helgetur til London med mamma eller noe ^_^ Hvis sambo var hjemme med jentungen da! :)

Så leste jeg spørsmålet ordentlig.
Haha, nei, ikke heeelt alene... Før jeg fikk barn kunne jeg nok tenke meg å reise til alle mulige land på sightseeing alene - bare meg og ryggsekken. Den tiden er nok forbi :-)

Jeg er så distré at jeg tviler på mannen eller andre hadde latt meg dra alene gikk meg bort da jeg besøkte broren min i bergen en gang.
Så hadde jeg aldri turt å sove alene på hotell i utlandet. Da jeg og en venninnr var i egypt for noen år siden kom en ansatt på hotellet å banket på på dagtid. Han skulle ordne noe. Så gikk jeg på badet for å stelle meg videre. Han gikk inn på rommet og bort til sengen der venninnen min sov å begynte å beføle henne!

Sammen med noen ja og om mini hadde vært litt eldre;-). Jeg og mamma pratet om vi skulle tatt oss en tur til København nå før jul men ble med snakket;-)

Jeg kunne reist alene, men ikke for lenge. Men en helg eller en langhelg tror jeg at jeg kunne kost meg med alene :)

En weekend i en storby med shopping og cafebesøk alene = JATAKK!

Men hadde ikke giddet å dra på sydenferie alene, da hadde jeg nok fort blitt ensom :-)

ikke alene :p hadde kjedet meg. opplevelser blir mye bedre når man deler de med noen synes jeg.

Ikke langt av gårde, men jeg dro i campingvogna i 1,5 uke i sommer helt alene pakket bilen å dro. Måtte være alene. Trengte å tenke å bare være for meg selv. Sov når jeg ville, spiste når jeg ville. Gjorde alt når jeg ville å bare satt der å gjorde virkelig null å trengte ikke tenkte på egentlig noe eller noen, samtidig som jeg tenkte på absolutt alt. Men trengte ikke ta hensyn til noen. Tlf på lydløs og bare meg. Guttungen søstera mi og typen hennes kom til meg den helga jeg dro hjem igjen. Kom hjem da med ny gnist å ny giv på livet. Men ikke noe jeg nødvendigvis trenger eller vil hele tiden. Men akkurat da måtte jeg d før jeg møtte veggen helt.

Har gjort det før men da for å møte mannen så blir ikke helt det samme selvom familien min var ganske bekymret :-P

Nå skulle jeg gjerne kunne tatt en til to ukers "ferie" for å hjelpe båtflyktningene i Hellas for organisasjonene som er der trenger hjelp, men får dessverre ikke gjort det nå.
Men vanlig ferie kunne jeg ikke reist alene på nå uten mannen eller snuppa

Nei. Kunne ikke dra ifra barna mine for å dra på tur alene.
Føler det er så bortkastet og kjedlig.

Det hadde vært litt sært for min del. Hadde ikke visst hva jeg skulle ha gjort.

Back
Topp