Kunne du hatt en mannlig jordmor?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Ville du tenkte over det i fødsel, eller tenker du at du har nok med jobben du skal gjøre da?
Det finnes jo mannlige gynekologer f. Eks

Hva tenker du, kunne du hatt en mannlig jordmor?

Litt usikker, vet ikke om jeg hadde brydd meg der og da under smertene. Men hvis jeg tenker på det nå, så tror jeg det hadde vært litt ubehagelig for min del. Selv om han er profesjonell, så kan jeg ikke se for meg at jeg klarer å slappe av når han skal undersøke meg eller ta i mot babyen:smiley-ashamed004
Har aldri vært hos en mannlig gynekolog, foretrekker kvinnelig.

Det hadde gått fint:) Jeg hadde mann som jordmor ved forrige fødsel, det var planlagt keisersnitt, så det var jo ikke helt det samme som om jeg hadde født vaginalt. Har vært hos flere gynekologer som har vært mann under mine svangerskap og har ingen problemer med det. Jordfaren var veldig dyktig og omsorsgfull:)

Det hadde vært helt greit, men helst en som hadde fått med seg en del fødsler før. Så jeg ikke noe den gale damen :rolleyes:
Litt mer usikker på hva mannen min hadde følt om det.

Er mest fornøyd med mannlige gynekologer, men har ikke tenkt på mannlig jordmor. :confused005
Tror nok samboer hadde blitt ekstremt brydd. :hilarious: var innom en mannlig lege som tittet opp mellom beina mine rett før fødsel sist, og det mislikte han ekstremt! :hilarious:
Det viktigeste er nå at man får noen som er flink i jobben sin, og hvor det er noe kjemi. Så det er egentlig ett fett om det er mann eller dame. :happy:

Morsomt...det var faktisk en mannlig jordmor som tok i mot lillesøster for 1 uke siden[emoji16] Tenkte aldri noe over det, han var superflink og utrolig trivelig. Både mannen og jeg var veldig fornøyd med han[emoji1303]

Tenkte faktisk akkurat på det etter jeg var på sykehuset til kontroll og hadde en mannlig jordmor/lege. [emoji848]

Tror ikke det hadde hatt noe å si under fødsel så lenge de er forståelsesfulle og ikke frekke. Så kan det være det samme hva de har mellom bena[emoji23] er sikker på jeg ikke tenker så mye på hvem som ser under fødsel.

Men hadde gjerne syns det var rart hvis en annen mann skulle klemme/ta på puppene for å hjelpe til med amming å sånn[emoji848][emoji28]

Det er vel like naturlig som en kvinnelig? Bare de kan jobben sin er jeg fornøyd

Back
Topp