kunne du gjort dette??????

girlypai

Elsker forumet
det koker i topplokker her!!!! [:@][:@][:@][:@][:@]

stakkars lille baby!! spessielt når han tror han skal opp, så flipper hun han rundt og hiver han i vannet igjen. og de syntes det er morro!!
hva feiler det enkelte foreldre????

det lærer han ikke noe om å svømme det!! [:@]

http://www.youtube.com/watch?v=h4xHKIWl2yA&NR=1&feature=fvwp

Klarte ikke se hele jeg... skjønner virkelig ikke hva noen får seg til å gjøre. Stakkars unge.

[:@]Fy stakkars liten.

ORIGINAL: Lille_84

Huff...ungen ser jo livredd ut [&o] Man skal jo lære ungen sin å ha det gøy i vannet!

Stakkars lille, ligger jo helt skremt og tør ikke bevege seg i frykt for å ikke få puste ser det ut som for min del... [:(]

ORIGINAL: hb77

Stakkars lille, ligger jo helt skremt og tør ikke bevege seg i frykt for å ikke få puste ser det ut som for min del... [:(]

akkurat det samme jeg tenkte også!!! [:(] får helt vondt inne i meg! kan ikke fatte at de klarer å gjøre slik.
skulle tru det var en dukke de hadde.

kjente at den boblet i hovedpulsåra når jeg så de skulle ta han opp fra vannet på slutten også slengte ho han i opp i lufta så han landa med hele fronten nedover i vannet. [:(][:(][:(]
da gapte jeg "Fyfaen!!!!!!!!! er det mulig å bli så forbanna dust????" så det joma i stua! [:@]

ORIGINAL: Sylvia80

Fy.. Den fikk meg til å grine... Han er så redd han ikke tør grine en gang... Bare små lyder... Stakkar.. Slemme folk.. [:(]
Det finnes da andre måter å gjøre barnet trygg i vannet på!

helt enig!!
hadde det vært her i norge, hadde jeg meldt de til barnevernet...
blir ikke overasket hvis denne ungen utvikler vannskrekk.. [:(]

Veldig ekkelt å se på ja. Men de lærer faktisk babyen til å redde seg selv dersom han detter i bassenget når foreldrene ikke er til stede. Jeg har sett flere slike videoer der barn har lært seg og snu seg rundt og flyte. Var en film der et overvåkningskamera fanget opp en litt større unge som krabbet ut altandøren og datt uti bassenget. Og hadde ikke foreldrene lært ungen sin dette, så hadde han nok druknet. Slik er vel ikke vanlig i norge, men andre land der det er vanlig å ha basseng rett utenfor huset læres dette.

Og kan det redde liv ved en senere anledning så er jo det veldig flott, men jeg fikk litt vondt inni meg av å se på dette da. Nå såg jeg ikke hele filmen.

nei fy faen!!!ikke i livet hadde jeg gjort det der med bebisen min :(

Jeg orker ikke se det engang, når jeg ser hva dere skriver [&:]

ORIGINAL: BølleBella

Jeg orker ikke se det engang, når jeg ser hva dere skriver [&:]

[&:]

stakkr han gir no tydli beskje om at ditta her lika ikkje ej :O

Back
Topp