Kunne du født i dag?

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Er du mentalt og fysisk klar for fødsel?

Siden jeg har gjort dette før er nok hode son ca ok med, men formen tror jeg ikke er med...

Lite søvn, fortsatt på jobb, lave blodverdier, vond rygg... tror aldri jeg hadde klart å hatt krefter til en fødsel nå.. (ut kommer di jo alltids vet jo jeg også)

Hvordan tenker du??

Hmm.... Om ei ukes tid, kanskje? Redet er så å si fix ferdig. Så det er bare litt pepping av meg selv som gjenstår kanskje ;-)

Kunne, både fysisk og mentalt, ha født idag,MEN.. har ikke engang tenkt på å finne fram babyklær eller noe sånt :P Og alle soverommene er under oppussing, så han trenger ikke å komme enda ;-P

Nei jeg vil kose meg med gutta litt til. Jeg vil ha en ukes ferie med mannen- jeg er ikke klar;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Her er alt klart, kroppen, hode og utstyret :) så hadde han vært klar, hadde det vært helt greit:) men må vell bare heve i noen uker til:)

Ja det trur eg ... Er lei for ungenes del at eg ikkje orker å ta del i så mye lenger.. Alt er bare så tungt og vanskelig...
Eg er alltid for trøtt til å bli med, for trøtt til ditt og datt... Alt er klart både utstyr og klær. Eneste som må gjers er å sette baggen på vogna som nå har sports delen på til lillemor :D

Jeg er klar som et egg!! :) Har langt i fra alt utstyret i orden men det er jo fort gjort å ordne :) Meeeen det er vel best om hun holder seg inne i noen uker til. =) Spennende å se når hun kommer =)

Har igjen å kjøpe alt så det passer i grunn veldig dårlig at han hadde kommet i dag men bortsett fra det vil jeg gjerne bare bli ferdig med alt det praktiske og hele svangerskapet nå... :p

Både kropp og sinn er så klart som det kan bli her. Barnerommet har også vært klart et par uker nå :)

Nei, ikkje heilt klar enda..! Håper jeg får litt permisjon ALEINE før babyen kommer :) Kjenner jeg er klar for å roe ned og slappe av litt først, såå kan han komme..

For babyens del, så nei. Vil holde han inne i noen uker til, er bare 32 uker.
Men mentalt sett er eg klar, men har absolutt lite og ingenting klart enda.
Så satser på at han venter en stund til ;)

Er du mentalt og fysisk klar for fødsel?

Siden jeg har gjort dette før er nok hode son ca ok med, men formen tror jeg ikke er med...

Lite søvn, fortsatt på jobb, lave blodverdier, vond rygg... tror aldri jeg hadde klart å hatt krefter til en fødsel nå.. (ut kommer di jo alltids vet jo jeg også)

Hvordan tenker du??

Nå spør du vanskelig ;) Vi er nok begge mentalt forberedt her nå på flere ulike scenarioer etter utviklingen her, men vi er jo ikke klare med huset enda. Men det hadde jo blitt klart før vi evt. hadde fått reise hjem hvis jeg hadde født nå sikkert.

Alle klær og alt er vasket og gjort klart så sånn sett er alt utstyr i "hus". Fikk det jo over meg før i uka at jeg MÅTTE begynne, men nå er jeg fysisk og mentalt utslitt egentlig. Usikker på hvor mye krefter jeg hadde hatt igjen til fødselen akkurat nå.

Redet er klart, eller blir klart idag eller noe,
men mentalt er jeg ikke klar. Ikke i nærheten engang.
Jeg får håpe jeg blir det før jeg kjenner riene kommer snikende.

Hverken fysisk eller mentalt klar...
Er fremdeles i Ungarn, så ikke filleren om jeg skal føde en ungarer!
Er jo hjemme i Norge om noen dager, men må jo faktisk BEGYNNE med å bygge redet mitt...
Overtar ikke leiligheten vi skal bo i før 1 juni heller, så passer i grunn svært dårlig...
Fysisk så er jeg ikke klar heller. Jeg må nok få litt mer murringer og smerte først, hvis ikke så overlever jeg nok ikke fødselen (for mye vondt på en gang - og jeg har ikke den største smerteterskelen...)

Så på tickeren min at det er bare 15 dager til jeg er høygravid. Syns det er ille nok å komme til den fasen jeg, for føler meg ikke det spor høygravid...
Derfor syns jeg ikke en fødsel er helt på sin plass enda...

Kroppen er nok klar, slik som den livmoren jobber. Men han må vente i alle fall 3 uker til.

Mentalt blir jeg aldri klar tror jeg. Tenkte litt på dette i går mens jeg var på sykehuset. Snart skal jeg holde en liten baby i armene, og det vil være min baby. Uvirkelig. Svetter litt ved tanken, er litt uvirkelig på en måte. Vi gleder oss og dette er planlagt, men får fortsatt ikke til å se for meg det.

JA jeg er klar! Utstyret er ikke i orden, han trenger noen uker til og storebror er ikke flyttet på eget rom enda. Men JEG er klar! Hadde fødselen satt i gang i dag hadde jeg ikke klart å la være å være gla tror jeg.

Kroppen min hadde vert lykkelig om det skjedde idag.. Men baby har godt av å bli et par uker til... Og jeg nyter tiden som 2 barnsmamma enda. Prøver å gjøre det beste utav det, for uansett hvor godt forberedt vi alle er, så blir det en omveltning fir alle sammen! Men jeg gleder meg også...
Håper egentlig mest på fødsel i uke 39+5. Må bli perfekt... Passer inn i una, ferien, slippe å gå overtid.. + de andre kom i 41+5 og 40+5, så hadde vert enkelt og greit :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Overhodet ikke klar enda..! Eksamen neste fredag, så pakke og flytte, og har ikke en gang funnet meg leilighet!.. Ingenting er klart! Har kjøpt vugge da, men den er da ikke her.

Back
Topp