kunne det være??

AB

Forumet er livet
har sett i dagboka mi og telt på syklusen min de siste måndene.. å stemmer det, skulle jeg fått besøk av TR i dag...
det er nok ikke så lurt å ta gleden på forskudd, men kunne det være?? hehe.. jeg ble så spent..
jeg håper at jeg slipper besøk denne helga... :)

å som jeg håper ting har klaffet denne gangen.. ( hvis ikke blir jeg nok skuffet.. igjen..hehe...)

lykke til, til alle prøvere...

- AB (venter i spenning)

Ta en test da vel! [:D] Så spennende!! Det skader jo ikke å ta en test. er den negativ kan det jo være at du har testet for tidlig. Blir jo sååå nysgjerrig vet du!

hehe.. jeg vil gjerne teste m engang, men har ingen test så må nok vente..
ska prøve å holde meg til over helga..hehe..

gleder meg...

Beundrer de som klarer å "glemme" TR dagen, Selv har jeg nedtelling...
Klarte ikke å holde meg i sted, måtte bare prøve å teste, viste jo egentlig at det ikke ville bli pos. da, enda noen dager igjen.
Men iallefall KJEMPEMASSE lykke til med testingen!

Jeg er bra imponert ja... Jeg har å nedtelling og denne mnd har det vært ekstra i og med at jeg har hatt egg som jeg vet om...
Jeg testa på lørdag og det var jo alt for tidlig, men jeg trur å at mensen kommer da... Sikkert i mårra...

Tok test i dag ( skrev det på en ny post og...).. og ettersom jeg har forstått er jeg altså nå gravid[:)]
men skal til legen å få bekreftelse/avkreftelse i morgen.. så jeg krysser fingrene for at hjemmetesten holder ord!!!

HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D]

gratulerer S Å M A S S E A B ! ! ! [:D]

gratulerer så mye!!! så koslig [:)] jeg er på dag 34, noe som er uvanlig, så driver og lurer på om jeg skal teste.. men vil helst vente til torsdag fredag. har hatt en syklus på 35, derfor jeg er litt usikker på om jeg skal teste enda.

GRATULERE SÅ MYE!!!!

Så koselig da, enda en som har termin i Juni?
Vet du når du har termin da?

Igjen...GRATULERE så mye!!

*Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyl*

Klem fra Kathrine

Back
Topp