Kunne deres jenter(4år), eller eldre brukt dette klesplagget?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Da tenker jeg på romper fra f.eks. Memini som på bildene under.

De er jo så nydelige, men vet ikke om 4 åringer er litt store til å bruke det ettersom jeg kun ser babyer eller 1-2 åringer som bruker rompere.

Hva tenker dere?

Vedlegg

• 37825_MeMini_MEMINI_-_ROMPER__FLOPPY__TERRA_COTTA_1.jpg
    37825_MeMini_MEMINI_-_ROMPER__FLOPPY__TERRA_COTTA_1.jpg
    15,1 KB · Visninger: 23
  • 50085_MeMini_Memini_-_Romper__Lilja__Denim_1.jpg
    50085_MeMini_Memini_-_Romper__Lilja__Denim_1.jpg
    22,8 KB · Visninger: 23
Ikke på en 4 åring tror jeg.. da er det mer sånn «playsuit» som passer syns jeg.
Men det er meg da;)

Jeg hadde bok ikke brukt det på snuppa på 3,5 heller. Nå har jeg stengt tatt ikke brukt det på noen. Men ikke etter et par år tror jeg

Bruker det masse, en 4 åring er da ikke stor. Skjønner at skolebarn kanskje ikke passer sånt, men barnehagebarn.
Spørs jo helt hva slags stil man har, synes det er litt trist at vi må kle barna så voksent.
Truse og overdel i badetøy er ikke greit da er de for små, men en romper er heller ikke greit å ha på da er de for store.
Ikke lett å tilfredsstille andre, derfor går jeg for helt egen stil på mine barn.
Og jeg får masse fine kommentarer fra folk som synes barna mine er så fine og annerledes enn alle andre. Og det har resultert i at min eldste bryr seg ikke om hva andre mener man må gå i og går akkurat slik man vil :)

Last edited:
Skal jo sies at datteren min er 4 år, men liten for alderen, kun 92cm lang og bruker str. 98. Men ja, kan skjønne at det vil se rart ut på en 4 åring.

Ikke etter to år. Typ bleiealder.

Kunne nok brukt det når hu var 4. Hu maste om at hu ville ha body på den alderen så måtte ut å lete etter noen som hadde stor nok str til hu. Hu er nå straks 6 år( om 2 uker) og er nå for stor til sånt, men ikke lenge siden hu begynte å mene hu var for stor

Slutta å bruke rompere på guttungen når han var rundt 2 år. Til jente kunne jeg brukt det litt lenger, men 4 er for stort synes jeg.
De er veldig fine da :D

Øverste kunne jeg nok fint ha kjøpt til Min når hun er 4 år (lillesøsteren min hadde et par lignende - er jo bare shorts med seler?), men nederste syns jeg passer bedre til de er 1-2 år.

Jeg har aldri brukt sånne på ungene her, og jeg synes det passer mer for bleiebarn?
Er liksom den formen på buksa synes jeg.

Men kan jo være at det ser bra ut likevel :)

Synes de var søte :) Har ikke jente på den alderen, så vet ikke.. Men det jeg vet er at jeg kler barna i det jeg synes er fint og passende, uavhengig om andre mener det er for pyntet/barnslig/voksent etc

Synes min 2 åring er for stor..

Er ikke helt min stil, så nei. Tror ikke snart 4 åringen ville brukt det heller. Hun tar til nød på seg kortermet playsuit. Ikke brukt på baby heller bortsett fra på julebilde på nr 2. Jeg syns det er litt bodystil, og det er vi ferdige med etter bleieperiode her ihvertfall :)
Men om man liker den stilen, så ser jeg ikke noe problem med det :)

Syns de passer best bleiebarn.
Har sett barn oppi 5-6 år med slikt på, men syns det ser rart ut

Kunne brukt nr 2

Nå har jeg aldri brukt slike på mine, men jeg hadde nok ikke reagert om noen barn på den alderen gikk med slik, dersom resten av stilen tilsier det :)

Back
Topp