Kunne ønske jeg var enn mann.

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Ja det kunne jeg virkelig ha ønsket.
Perfekt eksempel på dette er jo i dag, da min kjære samboer er uvel og kvalm. Det er jeg også, jeg skjelver i beina og svimler når jeg står. Føler jeg kaster opp hvert sekund.
Tror nok vi begge har, er på vei til å få omgangsyken.
Me i motsetningen til han må jeg faktisk opp, lage mat, ta meg av ungen.
Mens han kan ligge i senga. For han er jo mann og ti ganger verre enn meg
Så i dag kunne jeg ønske vi kunne bytte, jeg vill være mann for enn dag
Hvorfor blir de alltid mer syke enn oss?Jeg kaller det mannesyk.

De er bare vendte til at mamma varter opp når man er syk. Når de ikke bor med SIN mamma lengre så snur de seg til oss.. EN mamma..;)

Bouncing buttplug skrev:
De er bare vendte til at mamma varter opp når man er syk. Når de ikke bor med SIN mamma lengre så snur de seg til oss.. EN mamma..;)

Samma det vel, mamma er mamma

Mannesyka ja. Sukk.

Ingenting som er verre enn det nei.

Jeg kommer til å få nesten samme problemstilling neste uke.

De dagene jeg har fri, og har ungen hjemme (fordi jeg ikke gadd å pendle 2 timer me tog for å komme til og fra barnehagen....) så bruker jeg jo tida med henne. Og rydder og vasker klær og går gjerne en tur på butikken og biblioteket.  Og det er ikke alltid at jeg tar oppvasken, eller går i butikken før han er hjemme. Men tar alltid en av delene som regel.

Neste uke har han fri, jeg skal på skolen og ungen i bhg. Mannen er da hjemme hele dagen. Alene.     "Så du har sittet i sofaen og spilt minecraft du i hele dag? ja?!  men oppvasken da? Og klesvasken? Og butikken?   Nei jeg har ferie jeg......"

Sukk.

Bouncing buttplug skrev:

Ja, er det vi mammaer som gjør dette altså, for da skal jeg prøve å ikke gjøre min sønn slik iallefall. Kanskje hans dame/mann kan slippe slike sytereHehe

Hos oss er det ikke sånn, mannen her er aldri mannesyk! Han må jeg be gå å legge seg :P
Mens jeg derimot, syter og klager så langt jeg får det til :P
Jeg er vant med fra hjemme å bli kjempe bortskjemt når jeg er syk, hadde foreldre som vartet opp meg da :P

gutt09jente11 skrev:
Hos oss er det ikke sånn, mannen her er aldri mannesyk! Han må jeg be gå å legge seg :P
Mens jeg derimot, syter og klager så langt jeg får det til :P

Jeg er vant med fra hjemme å bli kjempe bortskjemt når jeg er syk, hadde foreldre som vartet opp meg da :P

Signerer det jeg uthevet.

Og jeg er en sånn typisk mamma som varter opp og duller med mann og barn når de er syke. Kjæresten bare himler med øynene over meg. Han mener jeg ikke bør varte opp mini så mye, for da kommer han etterhvert til å fake at han er syk. Kan jo være noe i det, kanskje?
Kjæresten mener selv at han aldri er syk. Selv ikke når feberen herjer i kroppen. Sier jeg at "hallo, nå har du feber" sier han som regel; "neida, det er ikke feber. Det er temperatursvigninger, bare" Haha!

Er begge like syk deler vi på samme slik som når begge er friske, er den ene syk så er den personen syk, da stiller den andre opp, og omvendt. Er jeg litt forkjøla og han ligger med influensa med feber og full pakke så stiller jeg opp, for han er da sykest:P SYns det fungerer fint:P

Nesten samtlige mannfolk jeg kjenner tåler sykdom dårligere:P
De har det bare sååå fælt altså!

Samme her ja. Mannen sover og jeg må ta meg av sønnen vår.

Back
Topp