Kundebehandler i bank - hva forventer dere?

Pallar

Elsker forumet
Jeg har en kundebehandler som er helt umulig å få tak i. Han skulle fikse noe greier for meg for snart 3 uker siden, men ikke tar han kontakt, og ikke tar han telefonen. Jeg vet han er "der", for sjefen min har samme kundebehandler, å han ringer han tilbake umiddelbart.
Jeg har sikkert lagt igjen 15 anrop hos han de siste 2 ukene.

Har vært borti mange håpløse kundebehandlere på banken jeg også, forstår at det sitter mye i møter og at de har det travelt, men de burde følge litt bedre opp!!

Har en kundebehandler som ikke gir beskjed om at huslånet ikke ble trekt forrige mnd.. Fikk brått beskjed om at lånet lå 22 dager etter tiden... Er aldri inne på nettbanken til mannen, så visste ikke om dette...
Greit å få beskjed litt før! Ho gir oss ikke hjelp når vi trenger råd.. Akkurat som vi er dårligere enn henne... [:@]
Får aldri beskjed om noe som helst...

Når han ikke svarer, betyr det at han ikke har sjekket opp i, eller ikke fått svar på det han skulle sjekke for deg, og tør ikke å ringe deg opp igjen.
Jeg hadde bedt om ny kundebehandler, lett..

her stikker vi bare innom kontoret til banksjefen om det er noe vi vil ang lån eller annet. Skjønner vi har det greit her i en liten bank fillial. [:)]

Vår kundebehandler er utrolig, super fornøyd [:D]

Skal jeg snakke om noe, ha et lån eller hva som helst så husker ho navnet vårt og trenger ikke oppgi noe info og ho spør bare hvor mye vi trenger osv[:D]

Er ikke noen spesielt liten bank heller men vi har vært total kunde lenge og bruker alltid ho[:)] skulle ha et lite billån for noen mnd siden så bare ringte ho på vei til byen og sa hvor mye vi trengte og pengene var på konto en times tid etter[;)]

Min er å litt vanskelig å få tak i, men ikke så ille som du beskriver altså.. men hun tar sjelden telefonen på første ringeforsøk..!
Det du sier syntes jeg er dårlig..!! men jeg vet med meg selv at det er ikke alltid jeg kan ta telefonen, kan sitte i andre... og vops så går dagen uten at jeg rekker å ringe opp igjen!! Så at man ikke alltid får ringt opp igjen eller tar telefonen er greit.. men det er da grenser!!

Men når jeg først får tak i henne ordner hun jo "alt" så jeg liker henne kjempegodt :)

Vi byttet nettopp bank vi pga elendig service. EN kundebehandler det var umulig å få tak i en lang periode, før han ble sykmeldt på ubestemt tid. Da han ble sykmeldt kunne ingen i banken hjelpe oss fordi de ikke kjente saken. Og når dette gjaldt renten på lånet som skulle ned så snakket vi om mange penger.... Var bare surr og styr i den banken. Fikk heller aldri dirkete nummeret hverken til bankfilialen i byen her eller saksbehandleren, og det er irriterende å alltid ringe et slikt felles nummer.

Så vi byttet til den vi hadde hatt tidligere, men ei dame vi kan ringe direkte til eller maile og som alltid ringer tilbake, og ordner opp i det hun skal. Lavere rente fikk vi også[:D]

Forventer god kundeservice i en bank jeg. De gjør da ikke oss noen tjeneste ved å gi oss lån for det får vi i alle banker. Og banekn tjener gode penger på å ha oss som totalkunder.

Back
Topp