Kun to uker igjen på jobb å legetime til mandag..

~Piamia~

Glad i forumet
Nå har jeg bare to uker igjen på jobb(tar ferie å avsp.den siste uka før permisjonen starter) å er kjempesliten. Jobber i barnehage å det er mye gåing å ståing i løpet av en dag og jeg får vondt nederst i magen + mye kynnere på slutten av en dag..har ikke vært sykemeldt siden de første ukene når det var kvalme, men har lyst å spørre om å få jobbe litt redusert de siste to ukene.. vil bare sove når jeg er ferdig på jobb å i helgene vil jeg også bare sove å slappe av.. har to gutter også da så prøver å finne på litt med de også, men føler jeg går i svima å lengter etter senga;)

Går bare på "toppen" nå siden min vikar alt har begynt, å de er veldig snille med meg, men blir alikavell sliten....men siden d er så kort tid igjen burde jeg kanskje bare holde ut??hva ville dere ha gjort?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lytt til hva kroppen egentlig "sier" til deg,da tror jeg du finner svaret :-)

Støtte det me å lytte te kroppen ja, det e jo ikkje meininga at du ska slite deg ut....
Du ska joha krefter til å ta deg av ungene og til fødselen som kommer ;)

Lytt tul kroppen og det den behøver. Jeg var 30% sykmeldt siste tre ukene, og da merket jeg hvor mye jeg egentlig trengte det.. :-)

Sendt fra mobilen.

Hvis jobben gjør det sånn at du sliter med å fungere hjemme med barna dine etterpå synes jeg det er verdt å nevne det til legen. Så kan legen avgjøre hva du bør gjøre :)
For mye kynnere er heller ikke bra. ;) Får håpe dere finner en bra løsning på det sammen, ikke godt å ha det sånn ;)

Back
Topp