Kun sprøyter, ikke spray

Tiks

Forelsket i forumet
Jeg starter rett på sprøyter i midten av juni. Er det flere her som ikke har tatt spray i forkant av ivf? Hva var evt. resultatet?

Jeg hadde to negative forsøk på kort regime før positivt med langt. Skulle jeg derimot hatt en nytt forsøk, så hadde jeg bedt om kort regime igjen. Helt fantastisk å slippe den sprayen og kun ha noen dager med hormoner før uttak!
Lykke til :-)

Okey, greit å vite :-) var det negativt forsøk pga for få egg? Eller SA?

Har også hatt både kort og langt regime.. Kort er herlig.. Har blitt gravid på begge deler, og fått ut MASSE egg med begge..

Jeg har hatt 3negative med langt regime. Så nå skal vi prøve kort og litt andre medisiner. Så da får vi se om det gjør susen:) Trur det blir fantastisk å slippe sprayen.

Okey, greit å vite :) var det negativt forsøk pga for få egg? Eller SA?
Verken for få egg eller sa. Jeg blir lett overstimulert og produserer veldig mange egg. Desverre med dårlig kvalitet, i tillegg til at sambo også har litt dårlig kvalitet. Siste forsøk ble tatt hos privatklinikk, mens de to første på riksen. Riksen sa alltid at sambo hadde normal kvalitet, mens privatklinikken sa at det var et stort antall som ikke var gode nok. Umulig å si hvorfor det gikk på siste. Kanskje privatklinikken var flinkere til å plukke ut riktige svømmere til icsi på eggene mine? Eller kanskje fordi jeg fikk blodfortynnende eller fordi jeg tok soneterapi. Eller kanskje helt tilfeldig...? :-)

Jeg hadde to forsøk med langt regime før jeg insisterte på kort. Reagerte noe voldsomt på spray og fikk panikkangst og selvmordstanker. Helt grusomt. Det var derfor fantastisk å oppleve mye bedre resultat (antall modne egg, befruktningsrate og tilbakesetting) med kort regime. Jeg har likevel ikke lykkes med det ene eller andre, men totalopplevelsen for meg har vært mye bedre med kort fordi jeg ikke stresser og tenker på forsøket hele tiden. Det er fort ferdig og gjennom et helt forsøk på 4 uker. Masse lykke til!!

Så positive tilbakemeldinger :-) Håpe det går på første forsøk.

Jeg trykka på 'send' knappen plutselig... Tusen takk for lykke ønskninger :-) om ca 14dg skal jeg ringe Riksen for å melde inn dato for mensen. Tida går fort frem til første forsøk!

Her har bare hatt kort regime. negativt på første forsøk pga overstimuler og full klaff på 2. forsøk :) Har hatt mangen egg begge ganger.

Har hatt både kort og langt regime, begge endte negativt! :/

Back
Topp