Kun kjemisk på meg??

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
Kan sjå ut som om det kun var ein kjemisk graviditet på meg ja[:o] Blødde minimalt i natt og i dagtidlig, men det tok seg kjapt opp igjen då eg stod opp. Har og hatt milde menssmerter i heile dag. Men ikkje smerter sånn heile tida slik eg er vane med under menstruasjon. Men smertene tok seg og opp no nett for ca ein halvtime sidan. Sit med varmepute på magen min no og måtte ta den fram i gårkveld og for å få sove. Blør fortsatt ikkje masse, men trur nok det er over og ut for denne gong. Det trudde Hausken og då eg snakka med dei før i dag. Men dei ville at eg skulle gå å ta HCG-prøvar for å vera heilt sikker. Skal ta fyrste prøven i morgon og sannsynligvis ny prøve man. Er lov å håpa på eit mirakel, men eg er nok innstilt på at 3. ICSI heller ikkje vart vår store lykke[&o] Får satse på dei to egga me har på frys no då. Etter det veit eg ikkje om eg orkar fleire forsøk, sjølv om eg har sagt at me kanskje skal prøve eit til i Danmark til sommaren. Får sjå.

Håper det er uskyldige blødninger og at smertene er murringer som spiren(e) forårsaker..

Sender over en stor trøste og lykke til klem!

ORIGINAL: Ivara

Å nei! Håper virkelig det ikke er kjemisk nå!
Krysser alt jeg har for deg. Mange gode klemmer herfra.

sign denne

stooor klem

ORIGINAL: ElinR

å nei!!!! håper virkelig ikke d kun er kjemisk for deg snuppa!!!!! er jo flere som kan blø innimellom i graviditeten!! uansett så sende jeg deg masse trøsteklemmer og håper på d beste!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: fruit

Håper det er uskyldige blødninger og at smertene er murringer som spiren(e) forårsaker..

Sender over en stor trøste og lykke til klem!

Sign! Krysser fingrene

Takk for alle trøstemeldingar/oppmuntringar[:)]

oj

*håpe* *håpe* *håpe* *håpe**håpe* *håpe* *håpe* *håpe* *håpe* *håpe* AT DEN HELSIKKENS TR HOLDER SG BORTE

off,dette høres ikke noe kjekt ut[:(][:(][:(][:(][:(]håper alt ender godt!!!!!!!!!!!

men disse prøvene. den BØR jo tas igjen to dager etter den første. tar du i morgen(torsdag) så bør du jo ta igjen på lørdagen.....ville ha hørt med noen som kunne ha tatt den på lørdag for deg.......... dette for å få den riktige hcg målingen.

off får helt vondt i meg, akkurat som at følelsene kommer tilbake til meg på en måte

kjempe stor klem til deg fra meg!!!!!!!!!!

sign å klem

Uff håpa virkelig ikkje dette går den gale veien[:(] Kan jo væra at da e eit av egga som vil ut? No krysse eg alt eg har for eit mirakel!!!

Klem til deg

uff dette var trist[:(][:(]har hatt en kjemisk selv,og jeg blødde heller ikke mye men hcg sank.ikke gi opp håpet,selv om dette ikke går godt så hvet du jo at du kan bli gravid,det har jeg trøsta meg med når vi har mista.er så utrolig vanskelig og tenke positivt,og det er knall tøfft når en får positiv test og spiren ikke fester seg ordentlig.uansett så har du 2 egg på frys,det er fryseforsøkene som har gitt meg best resultat.hvis dere evt må ha flere forsøk så ta en samtale med hausken før dere bestemmer dere,det gjorde vi og fikk svar på mye vi lurte på.er ikke meningen og virke negativ,du kan forsatt ha en spire i magen[;)][;)]mange trøsteklemmer fra meg

Å, nei[:(]

Håper virkelig det er en uskyldig blødning, og at hcg-prøvene viser stigning[:)]

Håper ikke dette var kjemisk.. Trøste klemmer uansett og at dette er posetive blødninger...

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Å, nei[:(]

Håper virkelig det er en uskyldig blødning, og at hcg-prøvene viser stigning[:)]

signerer!!

Satt du inn to egg ??
Kan være du får mensen pga et av de da?? hørt om de som gjør det??
Ikke gi opp før du har fått svar på prøvene[;)]
Masse lykke til!!

Signerer
ORIGINAL: vestlandsjento

Uff håpa virkelig ikkje dette går den gale veien[:(] Kan jo væra at da e eit av egga som vil ut? No krysse eg alt eg har for eit mirakel!!!

Klem til deg

Dette var vond lesing. Vet ikke hva jeg skal si, men jeg tenker mye på deg i disse dager 

ORIGINAL: ElinR

å nei!!!! håper virkelig ikke d kun er kjemisk for deg snuppa!!!!! er jo flere som kan blø innimellom i graviditeten!! uansett så sende jeg deg masse trøsteklemmer og håper på d beste!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem!!

ORIGINAL: Blåmann

Dette var vond lesing. Vet ikke hva jeg skal si, men jeg tenker mye på deg i disse dager 

Back
Topp