Kun jeg som ikke får sove :S ??

hegenordseth

Flørter med forumet
Får ikke sove da kvalmen herjer og halsbrannen blir for intens ..

Er jeg den eneste som holdes våken på grunn av svangerskapsymptomer ??

Jeg er egentlig kjempe trøtt... men bare MÅTTE inn på BV for å sjekke om det var kommet noen interessante innlegg iløpet av dagen.
Og det hadde det selvfølgelig.
emoticon
Håper det går bedre med halsbrannen og kvalmen. Kjedelig hvis sånne symptomer skal hindre deg i å få en god natts søvn.
God bedring!! =)

Neei, jeg får heller ikke sove!! Har så vondt i magen pga forstoppelse, som kommer visst av graviditet. Det gjør såå vondt!! Er kvalm også, men vet ikke om det er på grunn av smertene i magen og korsryggen da... Vil sooove!!

Rundt klokka 4 sovnet jeg .. iallefall for noen timer. Våknet opp igjen med noen kraftig smerter i magen som har satt igang mine ''noe er galt'' nerver : ( Kjenner panikken kommer snikende på meg for hvert minutt nå. Det føles som om magen min har hovnet opp, og at den er på randen til og sprekke. Smertene er som kraftig menssmerter samt at det er en verkende og trykkende smerte fra underlivet og opp til mellomgulvet. Smerten er så sterk at jeg blir kvalm av den og aner ikke hva jeg skal tro .. Oppdaget litt blod igår også da jeg var på do, men bare noen dråper, dette skjedde under første s.skap også, så jeg tok til roen med at det ikke trengte være noe galt. Åhh : ( det gjør så vondt, spesielt da jeg trykker mot magen : / Undrer på om jeg skal ringe føden og spørre om jeg kan komme for en undersøkelse .. dette er helt grusomt !!

Når jeg var gravid sist, så hadde jeg mandler liggende på nattbordet.
Det hjalp på kvalmen og halsbrannen å spise det.

Merket i går at vi var tom her hjemme,og jeg hadde halsbrann, så i dag må jeg huske å kjøpe mer....

Jeg har pleid og fått halsbrann i løpet av de siste ukene i mine forrige svangerskap, og da har tyggetabletter mot det hjulpet stort. Det er første gang jeg har opplevd og få det så tidlig nå, så det kom litt overraskende på ..

Men mandler er jo godt : ) Kanskje jeg skal prøve det .. takk for tipset ! :)

Blir fort slitsomt da man ikke får sove ..

hegenordseth skrev:
Rundt klokka 4 sovnet jeg .. iallefall for noen timer. Våknet opp igjen med noen kraftig smerter i magen som har satt igang mine ''noe er galt'' nerver : ( Kjenner panikken kommer snikende på meg for hvert minutt nå. Det føles som om magen min har hovnet opp, og at den er på randen til og sprekke. Smertene er som kraftig menssmerter samt at det er en verkende og trykkende smerte fra underlivet og opp til mellomgulvet. Smerten er så sterk at jeg blir kvalm av den og aner ikke hva jeg skal tro .. Oppdaget litt blod igår også da jeg var på do, men bare noen dråper, dette skjedde under første s.skap også, så jeg tok til roen med at det ikke trengte være noe galt. Åhh : ( det gjør så vondt, spesielt da jeg trykker mot magen : / Undrer på om jeg skal ringe føden og spørre om jeg kan komme for en undersøkelse .. dette er helt grusomt !!

Det er ikke forstoppelse da? Det høres ut som sånne smerter jeg har.

uff, fælt å ikke få såve:/ Jeg hadde det slik en natt, og den natten ble lang!
Hvordan går det med smertene!? har du fått sjekket noe!?

Corazón skrev:

hegenordseth skrev:

Det er ikke forstoppelse da? Det høres ut som sånne smerter jeg har.

Åhh .. skulle ønske det var forstoppelse, men kommer meg helt fint på do, men smertene minner om forstoppelse og luft i magen.

Jeg sover også dårlig..Ingen spesiell grunn tror jeg -jeg bare får ikke sove ! Blir gal

Masala skrev:
uff, fælt å ikke få såve:/ Jeg hadde det slik en natt, og den natten ble lang!
Hvordan går det med smertene!? har du fått sjekket noe!?

Ja, det er helt grusomt, og natta blir lang .. Smertene kommer og går litt frem og tilbake. jeg har enda ikke ringt da jeg heller avventer situasjonen, men om det fortsetter i natt vurderer jeg en liten tur til føden .. Jeg vil jo ikke virke helt på tuppa da jeg gjorde det de andre s.skapene mine : / hehe .. jeg er kjendis på sykehuset mitt : S 

Back
Topp