Oktoberjenta
Elsker forumet
Noen av dere som kun har gitt vann til de? Når skal man begynne med dette og hvordan merker jeg om hun kun vil ha vann og ikke mme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HS sa vi burde begynne å prøve rundt 5 mnd alder og at springvannet er helt greit når de er så gamle
Tenkte å prøve litt snart da vi skal til syden om ikke så lenge
Luddig! Skal gjøre det i begynnelsen så hun ikke får helt avsmak hvertfall!Springvannet er greit om dem vil ha kaldt vann.. men sjeldent de tar kaldt vann med engang men går jo an å varme det litt over vannbad eller i mikroen jeg pleide å koke, så kjøe litt ned..for jentene ville bare ha vann med samme temp som melka
Luddig! Skal gjøre det i begynnelsen så hun ikke får helt avsmak hvertfall!
Du kan jo gi litt vann i mellom måltidene med mme for å prøve littNoen av dere som kun har gitt vann til de? Når skal man begynne med dette og hvordan merker jeg om hun kun vil ha vann og ikke mme?
Hvordan merket du at hun hadde diaré?Jeg ga litt kokt vann da hun hadde diaré, ble så redd hun ble dehydrert, så ga litt mellom måltidene. Ikke det beste hun hadde smakt, men hun drakk litt
Takk for tips men gir dere da i flaske? Eller bare ha det i en liten kopp og heller?
Ja, ikke sant, det var det, da... Hun hadde 14 bæsjebleier på et døgn, mot en ca hver 3. dag til vanlig. Det var ikke mye i hver, men enda mer tyntflytende og litt slimete, faktisk med litt blod i også, enn vanlig, og helt uten "korn", som hun pleier å ha. Jeg kaller det diare, men det er jo faktisk ganske diareaktig det hun har til vanlig ogsåHvordan merket du at hun hadde diaré?