Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig med 2 tetteTakkkan vel fortelle litt om oss. Jeg er 26 år og hun 23. Giftet oss 2 år tilbake. Fikk vår første november 2016 så dette blir andre. Hadde alltid et ønske om 2 tette. Gleder oss veldig allerede
![]()
Takkkan vel fortelle litt om oss. Jeg er 26 år og hun 23. Giftet oss 2 år tilbake. Fikk vår første november 2016 så dette blir andre. Hadde alltid et ønske om 2 tette. Gleder oss veldig allerede
![]()
Vi digger pappaer her inne!! Velkommen skal du være, og gratulerer med ett desemberbarn på vei!Takk for velkomsten
Har vært her siste ukene og lest litt rundt så ordnet min kone en bruker for meg her. Synes det er veldig lite aktivitet fra fedre generelt. Spesielt på det pappa rommet er det veldig stille. Jeg synes det er veldig interessant og ta del i svangerskapet sammen med min kone og synes dette er en veldig fin løsning for folk som ønsker å diskutere svangerskapet med andre i samme båt. Nå ser jeg at det ikke er så vanlig med aktive fedre her på forumet, men det for bare være slik, jeg skal hvertfall ta del i dette !!håper det er greit for dere. Min kone synes det er fantastisk at jeg tar del i det meste sammen med henne.