Kun en tvilling igjen..

• Trådstarter Trådstarter Slettet medlem 106641
  • Opprettet Opprettet
S

Slettet medlem 106641

Guest
Var på ultralyd igår (12 uker idag ), og da var det desverre bare den ene av tvillingene som levde. Tror den andre har sluttet å utvikle seg ganske raskt etter ultralyden i uke 7. Det ble noen tårer igår, men er utrolig glad og takknemlig for at vi fikk se en sprell levende og kjempeaktiv baby inni der igår!
Så nå må vi bare snu tankegangen litt, så skal det nok gå bra!

Var på ultralyd igår (12 uker idag ), og da var det desverre bare den ene av tvillingene som levde. Tror den andre har sluttet å utvikle seg ganske raskt etter ultralyden i uke 7. Det ble noen tårer igår, men er utrolig glad og takknemlig for at vi fikk se en sprell levende og kjempeaktiv baby inni der igår!
Så nå må vi bare snu tankegangen litt, så skal det nok gå bra!

Vi har nettopp oppdaget akkurat det samme, var på ultralyd for 2 uker siden, var da 10+0 og det var bare et sprell levende foster der, men 2 fostersekker. Var såvidt vi kunne skimte noe i den andre, så utviklinga der stoppet nok veldig tidlig. Det er som du sier, om å gjøre å snu tankegangen. Vi hadde aldri vist om 2 levende heller vi da, i motsetning til dere, men en vil vel alltid tenke at de kunne vært to...
Men som jordmor sa, dette skjer oftere enn man tror - man kommer normalt til ultralyd først i uke 18-19, og da vil en evt tvilling mest sannsynlig være borte, og man ville aldri vist at det kunne vært en til der, egentlig...

Har du foresten hatt noen form for blødninger ifbm den som ikke klarte seg? Jordmor sa at det KAN oppstå, men er helt ufarlig. Jeg har ventet på at det skal skje, men ikke blødd noenting....

Uansett. EN sprell levende, er bedre enn ingen! Så masse lykke til. ❤️

Trist å oppdage at det skulle vert en til der :-( Men så heldig at det er en sprell levende der også!! Sender en klem <

Har ikke hatt noen blødning nei.
Men når jeg fikk eldstemann, hadde jeg ei ekstra morkake, så rekner med at det skjedde det samme den gangen. Bare at da visste vi det ikke.

Uff så leit :( så godt du har en sprellende liten en der!

Trist, men bra at den ene har det bra:)

Back
Topp