Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp og jeg skal på Pomp party i morgen Gleder meg
Har de mest til jenter, eller har de tøffe ting til små gutter også?
Har de mest til jenter, eller har de tøffe ting til små gutter også?
Jeg har ikke sett denne kolleksjonen, men jeg synes de har hatt mest for jenter før iallefall..
Jeg er veldig glad i Newbie-serien til KappAhl jeg, og er kjempeglad for at den nå finnes opp til størrelse 98!
Newbie-serien har masse fiiine klær til både små gutter og jenter, etter oul skal jeg sikre meg ett par plagg til den lille derfra. Bare krysse fingre for at ikke alt er skrapt vekk til den tid =)
Enig! Elsker Newbie <3 Har den nye kolleksjonen med klær opp til 98 kommet ut i butikkene nå?Jeg har ikke sett denne kolleksjonen, men jeg synes de har hatt mest for jenter før iallefall..
Jeg er veldig glad i Newbie-serien til KappAhl jeg, og er kjempeglad for at den nå finnes opp til størrelse 98!
Enig! Elsker Newbie <3 Har den nye kolleksjonen med klær opp til 98 kommet ut i butikkene nå?
Har inntrykk av at det stadig kommer noe nytt i newbie iallefall Hvis jeg får gutt har jeg masse newbieklær, og jeg har jo vært så korka at jeg har kjøpt kjoler og jeg, hehe, i tilfelle jeg noengang fikk jente.. Prøvde å unnskylde meg med at det skulle være gaver, meeeen ville ha det sjøl
Gleder meg til å vite kjønn nå ja!
Jeg er veldig glad i Emile et rose babyserien. De har så mye nydelig
Heldig du er som har sikret deg klær til begge kjønn i serien da! =) Så de hadde noen nydelige kjoler til jente i denne kolleksjonen....men tørr ikke kjøpe itilfelle det er en liten guttebasse i magen
Gleder meg også helt vilt til å vite kjønn! Går å tenker masse på hvem som ligger inne i magen <3
Jeg kjøpte jentepysjer sist vi var i utlandet og jeg. Samboeren min mener jeg er gal men blir det ikke jente denne gangen blir det gaver, så er ikke så farlig jeg er ganske sikker på at jeg får gutt denne gangen og
Når skal du på UL?
Når jeg leser utifra ticker, så ser jeg at du har ett barn fra før? Visst det ikke blir jente denne gang, kanskje det blir en jente med nr tre? Jeg venter nå nr tre og hadde igrunnen aldri forestilt meg å være trebarns mor =P Men gleder meg veldig!! Jeg skal på ul 2 april.....så lang ventetid enda. Når skal du?
Blir nok ikke nummer 3 her i hus nei. Synes det er tungt nok med en, fordi vi ikke har noen til å stille opp, så to får være maks. Hadde vi bodd nærmere min side av familien så hadde vi kanskje vurdert en tredje, men nå bor vi 50 mil unna og må stort sett klare oss selv i hverdagen og da blir det for mye for meg tror jeg..
Jeg skal på UL 19. Mars, det går fort dit