Kun 2 tenner til nå...?!

feb&mars

Elsker forumet
andre som har kun 2-3 tenner? Mini fellini er superpigg og som "alle andre" ellers, men har KUN 2  for tenner, og de har han hatt i over et halvt år nå.....Lurer snart på om vi bør gjøre noe. ser ikke antydning til flere heller, redd dette hindrer han i "mattygging"

Gullet har fler enn to, men har du snakket med HS om det? Husker ikke på stående fot når de "burde" ha såogså mange tenner egentlig.

Hvis du gir han noe å tygge på hvordan tygger han da? 

Snuppa har 12 tenner, men har ikke fått flere på 6 mnd nå.. jeg aaaaner ikke åssen det der er men hadde nok tatt en tlf til hs bare for å berolige meg selv :) 

Crazybaby har ni tenner (og to til på vei - hjørnetenner). Jeg ville gjort slik som nevnt oppe her, sjekket det med HS og hvis ikke de har så god peiling, ta en telefon til din off. tannklinikk. Melketannsettet skal være kommet frem innen 3-års alderen, ihvertfall. Det er jo en god stund til det.

Adrian har også 9 tenner, fire fortenner oppe og nede, og en jeksel. Den samme jekselen på andre siden er like rundt hjørnet : )

Tror også det kan være greit å ringe, bare for å høre og være sikker... Ville jeg gjort, hvertfall : )

Her har han 16 tenner og de kom så fort at e ikke klart å følge med på når de kom.
Trur du skal snakk med helsesøster eller tannlegen, høres jo litt rart ut at småen bare har 2 tenner og e snart 1.5 år.

Alle som ser min kar trur han e eldre sia han har fått så mange tenner, men ka som e normalt ana e ikke.

Back
Topp