KUN 14 DAGER IGJEN

tut

Betatt av forumet
14 DAGER IGJEN.Gleder meg enormt til fødselen. Var hos jordmor i dag. Hadde 2 cm åpning. Livmormunnen var fin og moden. Så nå venter vi bare spent på om noe skjer. Har kynnere hele natten igjennom, men det er kun maserier.Ingenting skjer. Godt om vi får feire nyttår først da.

Ja, det er kjempespennende dager for alle oss i januarklubben. Hadde ikke forestilt meg at det skulle bli en så spennende jul. Har jo termin i januar jo, men alt kan skje. Lykke til både til deg og alle andre!

Spennende å høre at det skjer noe[;)] Kan vel tenkes at det er noen som vil ut og hilse på før nyttår??[;)] Du får ta det veldig med ro hvis du vil vente til neste år[:D] Mye aktivitet når du har hyppige kynnere og begynnende åpning kan resultere i fødsel før du aner det[:)] Lykke til og hold oss oppdatert[:D]

Spennende[:D] Hvis det hadde vært to stk der så hadde de vel sett det hvis du har vært på flere ul??? For mye fostervann er ihvertfall ikke farlig[;)] Må du ha henvisning til sykehuset du skal føde på? Der jeg skal føde er det en poliklinikk man kan ringe til og få time selv[;)] Du kan kanskje også ringe føden direkte og høre hva de sier? skjønner at du er spent nå, men tror og håper det går bra med deg[:)]

Så gøy da.. Hehe.. Litt av et sjokk å få vite at du skal ha tvillinger to uker før de kommer.. Det gjorde bestemoren min da hun gikk med mamma og onkel.. Gjett at det var ei sjokka dame på sykehuset da.. (de hadde jo ikke UL da, men de tok røngten pga blødninger) Her er det ennå masse masse dager igjen.. 32!! Håper det er over snart.. Jeg er så sliten.. [:'(]

Da kan fødselen skje nårtid som helst[;)]. Dere går en spennende tid i møte nå. Jeg hadde maserier med min datter i en uke før jeg fødte, men jeg hadde ingen åpning før jeg gikk i fødsel.
Lykke til.

Dere får ha lykke til alle sammen. Håper at vi holder over nyttår og kan starte det nye året med mange gode fødsler og søte barn.
Klem

Hei alle sammen. Takk for svar. I dag gikk slimproppen, men kynnerne er borte. Har faktisk sovet hele natta igjennom. Det er det noen dager siden jeg har gjort, våkner ofte opp pgr mensmurring og halsbrann, samt blæretømming og værkende fingrer. ÅÅÅ jeg gleder meg slik til å skjemme bort lille babyen min. Klem

Det er ikke bra å ha alt for mye fostervann heller. Når man leser om hva årsaker til prematurfødsler er er det et av punktene.

Hvordan går det med deg? Spent på om du har fått noen ny time til ekstra sjekk[;)]

Back
Topp