Kumelk

AG

Betatt av forumet
Er det noen her inne som hvet hvor lenge melkeprotein og/eller melkesukkeret sitter igjen i min kropp, morsmelka og i gutten min sin kropp? Hvet ikke hvem av disse vi reagerer på men en av de må det være... Spiste pølser med beger deler for to dager siden, og på kvelden var jeg sikling ugen. I går var vi begge uggen og luftig, og i natt måtte gutten få en parasitt for å falle til ro. Skal til legen med han i morgen for å få en henvisning til en avføringsprøve på Bp/pk.

Da jeg fikk beskjed av helsesøster å prøve å kutte ut alt av melkeprodukter mot kolikken til snuppa, så sa hun at det kunne ta opp til 2-4 uker før jeg evt kunne merke forskjell. (Etter 2 uker var det som om jeg hadde fått en annen unge)

Så bra det ordnet seg for dere. Så lenge? Jeg trodde det bare var i starten... Jeg er egentlig allerede på melkefri diet som later til å funke bra for oss begge, men når man bare tar opp noe fra fryseren uten å lese nøye på pakningen før den kom i hus... Får man svi. Ellers er han bli som en sol med mye energi. Nå fem dager etter merker jeg luften i oss begge.

Også hørt en skal kutte ut i minst to uker om en tror di reagerer på melk så da må det sitte så lenge i ja....

Det ser ut til at det satt i, i en uke da fikk jeg nok av mine egne plager at jeg fikk to lactrase kapsler av tantebarne mitt. Det sto at ammen kunne bruke det.. Det må ha funket i løpet natten for nå er jeg helt fin. Gutten har festet noe kolossalt i natt og en nå på moraskvisten. Før frokost ligger han å gynger seg selv i vognbaggen og pludrer for seg selv. Men det kan godt tenkes at det tar så lenge for det har bare tatt seg opp siden torsdag i forje uke

Back
Topp