Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja vi har begynt.. Han får det til brødmåltidene sine. Og når jeg er på jobb får han vanlig H melk av pappa, når han har lyst på melk. Han får det i tutekopp. Varierer hvor mye han drikker. Ikke merket noe på at han reagerer på det..
Nei, går i vatn til måltider og mme når han skal sove.
Usikker på når eg evt byrjar å tilby han mjølk. Ingen av oss drikker det, med mindre det er oboy i det.
Dessutan er ikkje kumjølk sånn kjempe bra for Jr. Må evt bli skumma mjølk.
har begynt litt nå ettersom jeg verken ammer eller gir mme. Hun får vann til maten, men jeg tilbyr melk i kopp et par ganger for dagen utenom måltider. Hun får laktosefri melk fordi vi har laktoseintoleranse i huset og det har gått helt fint
Han får melk i flaske til frokost lunsj og kvelds. Kutta nettopp ut amminga, men han har fått melk i noen uker nå uten noe problem, han elsker det og klager når det er tomt (pleier ikke gi mer enn 120ml) ellers går det i vann
Her har hun drukket melk siden hun rundet året. Vi ble stående uten gode rammefaktorer for renhold av flasker da vi begynte å renovere kjøkkenet, så det ble mye enklere å bare gi henne melk fra glass.. Hun har fått med sugerør i, funker godt. Har ikke merket at noe til at hun har savnet flasken heller
Jeg trodde ikke hun hadde fått kumelk jeg. Men sambo har visst gitt til henne uten å si noe til meg. Det er han som er j
hjemme med henne nå. Helsesøster hadde sagt på 1-årskontrollen at han kunne begynne å gi det til henne.
har ikke begynt, og venter fortsatt en stund til med å gi. Hver gang han får mat med mye melk i, sliter han med avføringen. Vi har derfor valgt å vente med introdusering av kumelk. Når han får, blirdet laktosefritt i en overgangsperiode.
Jeg har også prøvd nå. Første dagene kom det ut igjen, men nå smattes det og virker som det faller i smak. Yoghurt er også veldig populært her, det er en stund siden vi begynte med.