Kumelk-amming

BIBBI3

Forumet er livet
Er det mange her inne som holder seg unna melk?[8|]

Jeg har ikke drukket på over en uke nå, men magen til Ben er ikke bedre..[:(]
Har såååå lyst på All bran m melk at jeg sprekker! Drittlei brød........[:'(]

Er ikke så glad i å drikke melk jeg, men spiser grøt og vafler, og ellers alt av melkeprodukter.....opplever det ikke slik at gullet mitt får noe mere luft i magen sin når jeg har spist dette. [:)]

Hva med sjokolade og kaffe da?
Er visst fyyyyy det og[8|]
[hr]

Jeg elsker melk! men har kutta dramatisk ned på det nå. Vet ikke om snuppa reagerer på melk i det hele tatt da men.. gjør vel ikke no å holde melke-inntaket nede heller :)
Men sjokolade.... hmmm [8|][&:] 

Er det mange her inne som holder seg unna melk?

Hei de siste dagene har Sondre hat tegn som tyder på kolikk. Snakket med helsesøster og ble enige om å teste om det er kumelk han reagerer på. Da er det MYE jeg må holde meg unna i 5 dager for å se. så skal jeg forsøke med melkemat igjen i 2 uker. viss han da får plager igjen skal jeg på nytt holde meg unna kumelk i 5 nye dager.
melk,youghurt, sjokolade,smør, margarin, oster, og alt som er tilsatt melk. pølser, hamburgere, diverse sauser og gryteretter, lazange, enkelte fiskegratenger osv...

Har du forsøkt det?

hva med å forsøke med eplejuice og frokostblanding? det synes jeg er god. [:)]

eplejuice og frokostblanding? den var ny...[:D]
får gjøre et forsøk en gang.[8D]
jeg har ikke holdt meg helt unna ting med melk i, men ren drikkemelk holdt jeg opp med i en uke uten bedring for Ben.[8|]
i går tok jeg melk på frokostblandinga mi igjen, og i dag er han bedre enn i går. men om det vil forverre seg får vi se......[:-]

Jeg må bare spørre.. hva i huleste skal du leve på Trø?????[&:]

Jeg må bare spørre.. hva i huleste skal du leve på Trø?????

Hehe nei det kan du si... Her må vi virkelig bruke fantasien godt...
frokost er enten som nevnt eplejuice med kornblanding, eller brød med syltetøy og banan
lunsj noe av det samme. havrekjeks er knall godt!
middag blir wok disse dagene. da kan jeg trikse og mikse selv.

kjedelig å være på besøk... var til svigers igår. hun hadde laget eggerøre, typisk med melk for å gjøre den ekstra god... så hadde hun kjøpt winerbrødstang... kunne ikke ha noe av det... så var kl nærmere 21.30 så kaffe ville jeg heller ikke ha... hehe hun har god humor og kjenskap til kollikk barn så det gikk bra [:)]

i første omgang er det jo bare 5 dager, 3 igjen... men må jeg på igjen så kontakter jeg ernæringsfysiolog[:D]

Ja, og få i deg kalk-tabletter.

Beundrer de som får dette til... Tror ikke jeg ammar fullt ut om jeg må kutte ut alt det der![&:]
For ikke å snakke om at det hadde ikke vært noe igjen av meg..
Veide meg i morres; 48,5 kg! Var 47,5 da jeg var på første svangerskapskontroll.

jepp skal få tak i det idag...

jeg har heller motsatt "problem" at jeg har noen kg for mye, så jeg er så evig takknemlig for hvert kg han suger ut av meg [:D] var på vekta hos legen igår... mangler nå 9 kg for å ha kommet i vekta før svangerskapet. men enda er det ca 20 kg som kan forsvinnet uten at det er problem.
Jeg har også enda endel vann i kroppen så skal bli spennende å se hvor det endet hihi...
idag er Sondre Johannes 1 mnd. fytti så tiden flyr...

Ikke måte på... Kosestundene går unna i en fei!!

Back
Topp