Kult ?

Jessjess

Elsker forumet
Spiser middag.. blir anpusten og sliten av det.. har en sånn pulsmåleapp på telefonen.. lovely!1365090484001.jpg

Oj.. det der så ikkje så bra ut :o merklig at du skal ha så høg puls heile tio :o

Hvordan fungerer den? :p

man holder fingertuppen over kameraet på telefonen også registrer kameraet pulsslagene i fingeren :P hehe.. Heter Instant heartrate mener jeg! :P Om du vil teste ^^ den er ikke heeeelt stabil, men jeg målte fire ganger og fikk 119, 120, 124 og 120, så pulsen lå rundt om der :)

Nå har jeg lagt på sofaen i en god stund, så nå er den roet seg litt ned, ligger rundt 90 nå :) Litt bedre! Skal heldigvis på nok en kontroll hos lege i morgen, så de passer godt på meg :)

Nå har jeg lagt på sofaen i en god stund, så nå er den roet seg litt ned, ligger rundt 90 nå :) Litt bedre! Skal heldigvis på nok en kontroll hos lege i morgen, så de passer godt på meg :)
Morro. Jeg skal prøve! :P Merker at jeg tidvis har høyere puls jeg også. Og uansett hvilken kroppsdel jeg presser mot noe, så kjenner jeg harde pulsslag. Har egentlig lav hvilepuls til vanlig :)

Pulsen stiger mot slutten av ett svangerskap, så økt puls er veldig normalt :) men likevel så er det litt skummelt noen ganger :P Føler hjertet mitt ikke vil være med meg lenger og prøver å løpe ifra meg :P hahaha

Back
Topp