Kult, nå kan du finne ut hvem som eier bilen ~link~

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Hvis du feks kjører bak en bil som mister noe ned av taket, eller en eller annen grunn ønsker å få tak i eieren av en bil,
så kan du finne eieren av bilen, så kan du sende regnr til 2282  og få navn og div på eier

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=185300

Syns det var ganske kult[:D]

Oi!! Syns det var litt for mye info som var med på den meldinga.. Hvorfor skal folk trenger å vite om man har betalt årsavgift feks?[&:] Men snedig at man kan finne ut hvem det er sånn ellers da[:)]

skummelt [&:] søstra mi fikk brått melding fra en fyr en gang som hadde fått vite nr hennes pga han søkte opp reg.nr på scooteren hennes. til slutt måtte kjæresten hennes ringe og be han la henne være i fred! så sånne tjenester er jeg ikke så fan av

den tjenesten har vært lenge.. iallefall i 1.5 år, kanskje meir [;)]

blir det ikke fare for at flere skriver mld mens de kjører bil da???
hvis de sender mld når de ser bilen...?!

Var ikke heeelt fan av det der. Selvfølgelig kjekt i diverse tilfeller. Men bare tenker på at det kan brukes på feil måte eller med ikke så gode hensikter.

Artikkelen er jo fra 2007! Jaja, nyttig uansett.

ORIGINAL: Benjamin sin mamma

den tjenesten har vært lenge.. iallefall i 1.5 år, kanskje meir [;)]

den har eksistert lengre enn det.

Den har jeg benyttet meg av, noen som parkerte en stjålet moped hos oss. Fikk tak i eieren via en melding dit, og facebook[:D] Hurra for teknologi[:)]

Hehe vi har benyttet oss av den tjenesten når det kjører mystiske lumske biler forbi huset og glaner [&:]

LITT for mye informasjon de går ut med der synes jeg.. hadde vel holdt lenge med navn på eier?? 

nå har jeg ikke lest hele tråden, men det har vært leeeenge.. vet xen brukte det før i jobb sammenheng og det er vel.. 3 år siden snart[8D]

det har jeg visst om lenge.. veldig greit om det er noen som har tatt min parkeringsplass.. kan da søke etter tlf nr på navnet og be dem flytte bilen sin

Er ikke ny den tjenesten der men, kan være artig å ha, men kan vel også være ikke så artig å ha andre ganger.

L: Marinah

LITT for mye informasjon de går ut med der synes jeg.. hadde vel holdt lenge med navn på eier?? 

Enig, skjønner ikke egentlig hvorfor man har med betalt årsavgift og eukontroll da.
Den var litt unødvendig, men likevel syns jeg det var en smart tjeneste[:)]
Hvis man feks ser en bil på en parkeringsplass en varm sommerdag med en hund eller et barn i,
osv...

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Man har da også kunnet få det av Politiet før...[;)]
Ikke revolusjonerende, men gjerne mer praktisk...[:)]

Hvis man skulle få det av politiet så måtte man ha en rimelig grunn[;)] Man kunne ikke bare få det ut. Man ringte politiet,så tok politiet kontakt med vedkommende[;)]

Nei, jeg har gjort det selv[;)]
Man fikk navnet, men ikke nr og adresse....Men det finner man da lett selv[8D]

ORIGINAL: LilleMag

Oi!! Syns det var litt for mye info som var med på den meldinga.. Hvorfor skal folk trenger å vite om man har betalt årsavgift feks?[&:] Men snedig at man kan finne ut hvem det er sånn ellers da[:)]

Jeg liker ikke dette

Back
Topp