Kullsyremaskin/brusmaskin

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
Har dere det? Hvilken type? Er dere fornøyd?
Vi har tenkt å kjøpe oss det, men er så usikker på om vi skal kjøpe Sodastream eller AGA sin.
Hvilke smaker er best? Hvor handler dere disse?

Vi har AGA, er veldig fornøyd, kjøpte den på Kitchen i desember.
Har prøvd oss litt frem med smaker, synes egentlig det er like så godt å blande med saft. Lerum sin Sitron/Limesaft og Gøy fruktfest er mine favoritter:)

Vi har en og den var flittig brukt i 2 uker, siden har den stått og samlet støv...... Vi har en Sodastream, og sambo valgte å kjøpe den dyreste de hadde, for en kompis hadde prøvd mange forskjellige og alle sammen var boss i forhold til denne. Så hvis den vi har skal liksom være den aller beste så kan de bare kaste hele gjengen i mine øyne ;) Du skjønner kanskje at jeg ikke er helt fornøyd :)

Vi har den billigste til soda stream å er veldig fornøyd med den. Kjøper ikke brus lengere etter vi fikk brusmaskin.

Vi har også den billigste fra Sodastream, er veldig fornøyd :-) har enda ikke funnet en smak jeg elsker, men flere som er greie nok :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Den billigste til Sodastream her også og vi er kjempefornøyd :-) Brukes fortsatt masse etter over 1 år.

Vi har vann og kullsyre dispenser på kjøleskapet. Jeg drikker myyyyyyye kullsyrevann. Og vi er veldig fornøyd med det. Bruker ikke å ha smak i, bare vann med kullsyre. Nydelig:)

smaker det brus? eller er det lit tam smak på? blir det skikkelig kullsyre?

Du velger selv hvor mye kullsyre du vil ha i :-)

Og ja, det smaker brus, bare ikke så "klissete" ;p føler meg helt uggen på innsiden av vanlig brus, men ikke med noe fra sodastreamen. Vi kjøper smaker uten sukker i da, så det blir alltid light-brus. Fins med sukker og, vet ikke hvor sunt det er i forhold til vanlig brus, om det er det som er argumentet folk har for å bruke kullsyremaskin. Det er uansett veldig mye billigere da! :-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Vi har AGA sin, hatt den i 2 år, brukt den masse:) vi elsker den! kjøper aldri sprudlevann lengre, sånn som olden o.l.

<3 Lille Engel Aug12 <3

Tusen takk for svar!
Det ble en AGA på oss:) likte designet best på den egentlig, men den har ikke så mange brustyper ol, men jeg må da kunne bruke essenser og brussmaker fra sodastream? Det blandes jo etterpå uansett ?! :)

Back
Topp