Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hehe, uffda. Du får trøste deg med at du er andregangs og at magen derfor gjerne kommer raskere.
Her kom magen fort, men stagnerte litt. Fikk overraskende blikk i uke 34 fordi de trodde jeg var mye kortere på vei. Men innen uke 40 var magen enorm...
å herregud når var du stor !!!! det må jo minst være tvillinger inni der. eller en kjempe baby !!!
jo takk, den fikk jeg 4 uker før termin. samme dagen kom ei anna dame bort å kommenterte hvor liten og snerten mage jeg hadde. det er ikke rart man blir klin kokos av å gå gravid.
Denne har jeg fått lenge og... Og "så stor du har blitt (himmler med øynene), dette kommer til å bli tungt for deg i sommer". "Er du sikker på at det ikke er 2 denne gangen og?"
Er litt små lei disse kommentarene...
Det er liksom måten de sier det på...
Ei barndomsvenninne var gravid med nr 2 (to tette, er 14 mnd mellom), ho var på barneutstyrsbutikk og såg på søskenvogn. Ei dame spør; no er det ikkje lenge igjen?! Eg har termin i mai svarte venninna mi, og dette skjedde tidlig desember. Dama får hakeslepp og ser sjokkskada ut. No skal det seiast at venninna mi hadde 25 kg ipluss fra fra forrige svangerskap.