Jeg har alltid kuler i brystene, lille her spiser å da er kulene borte men di er alltid tilbake før amming noen ganger enormt mye andre litt. Skal det være sånn? Går det over etter hvert? Lille spiser å spiser av meg kan ligge i en evighet men han sovner, så våkner han m en gang å er aldri mett etter amming. Han får mme etter måltidene men dette er så tungvindt å målrider tar såå lang tid. Han tømmer ikke godt nok da eller hva er det? Hvordan kan jeg slutte med tilegg? Ukevis med henging i puppen før det går seg til? Jeg er så rådvill , tenkte slutte men klarer liksom ikke få meg til det( litt redd for å måtte låne han bort å) hihi. Ikke bare derfor men det er en spesiell følelse å ha han der føler han er skikkelig miiin, men når det blir time m amming å så flaske syntes jeg ikke det er like kos. Det er melk i massevis, det spruter alle veier. Å pumper jeg meg midt på dagen blir det 120 ml å da har jeg ikke tatt alt. Men ser det er lite av det fete i det jeg pumper. Å han sovnet følt ved puppen. Legger jeg han i vogna skriker han som om han ikke får mat, da må erstatning til. Ja å så ising i brystvortene er det normalt? Dette ble rotete å tusen ting på en gang hehe
❤gutt født 27/6❤
❤gutt født 27/6❤